Oldalak

2015. április 12., vasárnap

11. fejezet

11. fejezet


 Az egyre gyorsabban zuhanó esőcseppek, pillanatok alatt áztatta át vékony felsőmet, amit még azon a bizonyos csütörtökön vettem magamra. Ahogy edzőcipőmet koptattam az aszfalton, csak két dolog járt a fejemben: az apasági teszt eredménye, és a kómám. Mind a kettő szinte egyformán zavart, mégis teljesen más értelemben.
 Tudni akartam, az enyém-e a Sulli gyereke. Mindenképpen beszélnem kellett vele, hogy elmondhassam neki, mire jutottam ez ügyben, és nem mellékesen, megkérdezzem, hogy a kölyök az én spermámból fejlődött-e. Persze, megtehettem volna azt, hogy felhívom, vagy írok neki egy sms-t, de ennyire faszfej én sem vagyok. Azaz élet, ami Sulliban növekszik, érdemel annyit, hogy az anyja elé toljam a képem, nem?
 Ami viszont a kómát illeti; kezdek totálisan kétségbeesni. Az, amit az agyam művel velem, nem csak teljességgel hihetetlen, de legalább annyira káros, mintha agydaganatom lenne. Az egy dolog, hogy néha vannak emlékezetkieséseim, meg olykor nem tudok magamról, de komáról és hallucinálásról rohadtul nem volt szó.
 Az a hang a fejemben, akár egy pubertás elején lévő tini kölyök; magas hangszín, amiből azért ki lehetett következtetni, hogy férfi tulajdonosa lenne a való életben. Kirázott tőle a hideg. Mintha egy az agyamban élő kölyökkel társalogtam volna, akkor csütörtökön. De nem az volt az egyetlen; egy monoton időtartamot betartva tért vissza, továbbra is ugyanazt a kérdést ismételve: „Elismered végre, hogy valódi vagyok?”. Választ ugyan sosem kapott, de tudta, hogy nem hiszek neki. Pusztán begolyóztam, azért képzelődöm ilyeneket. Olyan nem létezik, hogy egy hang éljen a fejemben. Teljesen lehetetlen. Épp annyira, mint a földönkívüliek létezése, vagy a bűvészek varázslata, illetve Justin Bieber heteroszexualitása. Mégis, valahol igaznak hatott; amiket mondott, és amiket tudott... Emlékeket idéztek elő bennem. Olyanokat, amikre sosem akartam visszagondolni, amiknek nem is lett volna szabad eljutnia hozzám. Baszki, csak tizennégy voltam!
 Kivertem ezeket az elmémből, ahogy az eső vize megcsapta arcomat, mikor tekintetemet Sulliék házára emeltem. Esküszöm olyan érzésem volt, mintha egy vesztes csatatérre tértem volna vissza, vigaszért könyörögve.
 Határozott léptekkel ugrottam át az apró kerítést, úgy pattanva egyenesen a bejárati ajtóhoz, amin alig pár másodperccel később, már öklöm pihent. Háromszor végeztem el, ugyanazt az egyhangú mozdulatot, kissé idegesen. Hosszú óráknak tűnő percekbe telt, mire a nyílászáró megmozdult, ezzel elhagyva teljes nyugalmi állapotát. Egy kócos, kialvatlan lány nyitott ajtót, kit egykor álomszépnek, és szexinek láttam. Ám akkor csak egy kiégettnek tűnő, holdsápadt bőrrel rendelkező, meggyötört nő állt előttem, ki előbb várna a halálra, mint rám.
- Kerestelek – mondja rekedtes hangon, mintha évekig meg sem szólalt volna.
- Tudom. Sajnálom, hogy nem vettem fel, csak... Gondolkoznom kellett.
- Mégis micsodán?
- A gyereken.
 Magabiztos hangom hallatán, volt szeretőm meglepetten pislogott barna szemeivel, majd beljebb invitált. Levetette rólam átázott cipőimet, úgy vezetve be a nappaliba, ahol a forró kandalló elé ültetett, hogy megszáradjak.
 A hangulatos, szinte már karácsonyt idéző jelenet után ugrottak be az emlékek. Amikor sok időt töltöttem nála, valamikor a kandalló előtt ücsörögve. Sosem beszélgettünk, csak élveztük a melegséget nyújtó bútor kellemes kisugárzását, ami sokkal reálisabb tette, a mi egyszerű kapcsolatunkat. Szebbé tette Sulli reményeit velem kapcsolatban, engem meg csak szimplán megnyugtatott.
 Némán figyelte minden egyes rezdülésemet, mintha bármelyik percben megölhetném egy golyóstollal. Gyanakvóan méregetett, s csak várt, hátha megszólalok. De én csendben maradtam. Ki akartam élvezni a boldog tudatlanság néhány másodpercét a kandalló előtt, egészen addig, amíg nem tudom, mi lesz a következő fejezete az életemnek.
- Múlt pénteken csináltattad a tesztet igaz?
 Alig láthatóan bólintott.
- És megjött már az eredménye?
- Sehun, én fel akartalak hívni, de...
- Te komolyan telefonba akartad közölni velem, kié a gyerek?
- Hidd el, nem arra számítottam, hogy másfél hét nulla visszajelzés után, csurom vizesen fogsz ide beállítani. Azt hittem szarsz az egészre, azért nem jelentkezel.
- Teljesen mindegy mit csináltam akkor, most itt vagyok, és várom a válaszod – álltam fel a kandalló elől, egyenesen hozzá lépve, majd leguggolva elé, hogy szemünk egy magasságban legyen. – Kié a gyerek?
 Nem válaszolt. Barna íriszei a földet pásztázták, tele kétségbeeséssel és félelemmel. Nehéz volt számára kinyögni egy olyan választ, ami vagy megkönnyítheti, vagy nehezebbé teheti az életemet. Mert arról volt itt szó; az életemről.
- Sehun... – hangja gyenge rezgése elért fülemig, tudatom mégsem engedte, hogy befogadjam saját nevem. Nem akartam tudni. Nem akartam, hogy elmondja, mégis a kíváncsiságom hajtott. Így nem állítottam le.
- Igen?
- Nézd, én...
- Kérlek, ne kezdj nekem órákig tartó magyarázatokba, csak mondd ki végre: Kié a gyerek?
- A tiéd.
 Csönd állt be. Egy pillanatra minden elhallgatott; az eső kopogása az ablakon, a kint haladó járművek zöreje, még az óra ketyegése is. Tökéletes némaság ülepedett le a szobában és bennem is. A válasz, amiről azt hittem tönkre fog tenni, hirtelen megkönnyebbülést okozott. Én vagyok az apja. Egyszerre volt ez taszító és izgalmas; vége az idegtépő találgatásoknak, mert Sulli gyerekének én vagyok az apja.
- Mikorra várod?
- Elvileg június végére – felelte fáradt hangon. – De miért érdekel ez téged ennyire?
- Azért ne nézz ekkora tahónak. Mégiscsak az én gyerekem van benned.
- Na, ha már így rád tört ez a hirtelen törődni vágyás, elmondhatnád, mikor óhajtod közölni velem, hogy szarsz a fejemre.
- Nem szarok a fejedre – mondtam monoton hangszínnel, amire csodálkozva felhúzta a szemöldökét, mint aki rosszul hallott.
- Tessék?
- Ne izgulj, nem őrültél meg.
- Akkor...?
- Tudod – kezdtem bele mondandómba -, az utóbbi időben nagyon sokat gondolkodtam ezen a gyerek témán. Sokáig tényleg nem érdekelt, és nyílt titokban, abban reménykedtem, hogy nem én vagyok az apja. Aztán rá kellett jönnöm, hogy ha tőlem van, akkor nem léphetek le csak úgy.
- És miért döntöttél így?
- Fogalmam sincs. Valószínűleg a saját lelkiismeretemet akartam nyugtatni azzal, hogy ezzel a húzásommal nem fogom azoknak a tipikusan seggfej apáknak a táborát erősíteni. És nem szerettem volna, hogy a fiam, vagy lányom, azt hallja tőled, mekkora egy pöcs a másik szülője – csak úgy ömlöttek belőlem a szavak, melyekre csak Sulli döbbent pillantásai válaszoltak. – És arra is rájöttem; egy gyereknek szerető család kell, hogy később ne legyen elbaszott élete.
- Vagyis?
- Vagyis hajlandó vagyok támogatni téged; legalábbis anyagilag biztosan. Az már csak rajtad áll, hogy kérsz-e a pofámból vagy nem.
 Sulli arca kővé dermedt szavaim hallatán. Semmiféle érzelem nem mutatkozott rajta, mégis a szemei csillogtak. Azokban a barna íriszekben hirtelen a remény apró foszlányai villantak meg, mint akit megkönnyebbültség érzete borít el.
- Kösz – nyögi végül válaszként. – Tényleg, köszönöm.
- Mellesleg...
- Igen?
- A szüleid mit szóltak mindehhez?
- Örültek.
- Mi? – kerekedett kocsikerék méretűre a szemem, ugyanis Sulli mélyen keresztény szüleitől, nem erre számítottam.
- Én is legalább annyira megdöbbentem, mint te. Mikor közöltem velük, hogy terhes vagyok, először lesokkolódtak, majd örömtáncot jártak, azzal a szöveggel, hogy végre unokájuk lesz.
 Hangos nevetés tört ki belőlem, ahogy vizualizáltam a helyzetet. Sosem hittem volna, hogy így fognak erre reagálni, de ha jobban belegondoltam, az ilyesfajta megnyilvánulások, Sulli szüleire voltak jellemzőek.
- Mi olyan vicces?
- Csak elképzeltem a szitut – válaszoltam két kisebb röhögő görcs között.
- Nekem inkább kínos volt, mint nevetséges. De kitaláltak egy elég jó megoldást.
- Mégpedig?
- Magántanuló leszek – felelte, mire nekem ráncok jelentek meg homlokomon, melyek értetlenségemet fejezték ki. Most minek kezdett el a tanulmányairól beszélni?
- Ez, hogy jön ide?
- Úgy, hogy amikor majd nagy lesz a hasam a gyerek miatt, ne kelljen akkora terhet cipelnem a suliban. Így mikor már úgy érzem, itthon fogok továbbtanulni.
- De az érettségire be kell benned.
- Arra be is fogok. Viszont nem akarok megint megszégyenülni az egész iskola előtt.
- Megszégyenülni? Nem értelek.
- Hogy is érthetnél, mikor te bárkit megdughatsz, nem fogsz veszíteni a hírnevedből. Miközben én, csak veled voltam, aztán meg Rennel, és jött is a ribancozás.
 Szemeiben könnyek csillantak meg, ahogy elkezdett erről beszélni. Sírása alig volt látható, mégis ez tűnt a legigazabbnak. Mikor sértegettem, vagy megjegyzéseket tettem rá, egy kicsit megsebeztem őt. S ahogy mások tették ugyanezt vele, már nem bírhatta tovább.
- Sehun, én egész életemben, csak két férfit szerettem; Téged és Rent. És csak azért, mert hamar akartalak elfelejteni, rögtön, elsőként tőled megkaptam, mekkora egy pénzéhes kurva vagyok. Most meg idejössz, szentimentális baromságokat mondasz nekem a felelősségről, meg a családról, miközben te minden második csajt megfektettél. Kaptál te ezért valaha rosszindulatú megjegyzéseket? Soha a büdös életben. De én, csak azért, mert rögtön a szakításunk után lefeküdtem Rennel, máris ribanc lettem. Olyan kurva kétszínű vagy!
 Sírása megtöltötte azt a csendet, ami alig néhány perccel előtte állt be közénk. Értelmes szavak többet nem hagyták el ajkait, csak a bőgés, melyben benne volt az összes fájdalma. Sértegettem őt, rongyként bántam vele, majd faképnél hagytam. S ahogy ezt a szememre vetette, utáltam magam érte. De nem miatta. Utáltam magam, amiért nem tudtam sajnálni Őt. Amiken keresztülment, s amit ki kellett állnia, mind szar dolognak tűnt, de nulla volt ahhoz képest, amin én estem át. De erről ő nem tudott. Az ő fejében, én egy tökéletes életet kaptam, amit ki is használok, úgy ahogy, az a nagy könyvben meg van írva. Legszívesebben kirángattam volna az önsajnálatból, s sokszor csak felpofoztam volna; az igazi élet nem ilyen. Nem fenékig tejfel az én életem sem, s az övé sem lesz soha az. De ki vagyok én, hogy kirántgassam a boldog tudatlanságból? Hogy jövök én mindehhez? Sehogy. Így a kliséknek eleget téve, sajnáltam Őt.
 A kanapén ült, arcát kezeibe temetve, úgy sírva, mintha egy a második világháborúban élő nő lenne, kinek szeme láttára halt meg a férje. Közelebb húzódtam apró, törékeny alakjához, úgy karolva át, próbálva megnyugtatni. Sosem voltam egy érzelgős, vagy lelkizős típus, akivel a komoly szerelmi témákat ki lehetett volna vesézni, mégis azt szerettem volna, ha Sulli beszél. Tudtam, hogy valójában nem az a baja, mint amit állított. Nem olyan lánynak ismertem, mint akit érdekel, ki mit gondol róla; ahogy az sem foglalkoztatta soha, éppen melyik féltékeny alsóbb éves ribancozza le. Teljesen más miatt itatta az egereket.
- Sulli – hajoltam oda füléhez, úgy suttogva bele szavakat. – Hol van Ren?
 Kérdésemre csak jobban sírni kezdett, mintha a legérzékenyebb pontját érintettem volna.
- E-elment – válaszolt szipogva, egy kisebb hallgatás után. – Mikor megtudta, hogy nem tőle van a gyerek, teljesen kiakadt. Egyszerűen... Üvöltözni kezdett, elhordott mindennek téged, majd aztán veszekedtünk... És azzal a szöveggel ment el, hogy én még mindig téged szeretlek – az utolsó szavakat szipogása szinte teljesen elnyomta, de annyira nem, hogy ne tudjam meghallani. – De én próbáltam megmagyarázni neki, hogy már őt szeretem...
- Ugyan Sulli; mindenki tudná, hogy az, hazugság lenne.
- E-ez nem igaz.
- Dehogynem. Alig három hete jártok, ennyi idő alatt nem tudsz beleszeretni valakibe, pláne nem olyanba, mint Ren.
- Szart sem tudsz erről... – sziszegte, dühtől túlfűtötten.
- Akkor világosíts fel. Hogy szerettél bele Renbe?
- Hónapokig Ő tanított gitározni: Ez idő alatt, nagyon jóban lettünk, és mindig tiszteletteljesen bánt velem, ami számomra szokatlannak tűnt. Sosem volt még fiú, aki úgy viszonyult hozzám, mintha egy darab gyémánt lennék. Ren ilyen volt. És mikor, azon a napon szakítottál velem, hangsúlyozom; Te szakítottál. Na, akkor MinKi vigasztalt meg; olyan kedvesen viselkedett, hogy megvilágosodtam tőle; nekem egy hozzá hasonló fiú kell, nem te. Beléd voltam szerelmes, miközben őt kellett volna ezzel megilletnem. És igen, hamar lefeküdtem vele, de azért, mert úgy éreztem, Ren tényleg megérdemli. És három hétig, komolyan boldog voltam. Aztán jött ez a rohadt terhesség, és mindent szétbaszott. És miért? Mert te nem bírtál kotont húzni a faszodra.
- Ha tényleg, ennyire tönkretettem az életedet, miért nem mentél el abortuszra? Az is egy megoldás – szólaltam meg hosszas mesélése után, ami a végére már kezdett átmenni az én ócsárolásomba.
- Keresztény szüleim vannak, Sehun. Se pénzt, se támogatást nem kaptam volna tőlük. Meg amúgy is; akarom ezt a gyereket. És, amikor jött az a lehetőség, hogy Ren az apja, csak még jobban ragaszkodtam hozzá. De a tiéd; és ezt rajtam kívül, csak MinKi viselte rosszabbul. Szakított velem... Miattad.
 Ismét gyászos könnyekben tört ki, melyek eláztatták, eleve vizes felsőmet. Szorosan húzott magához, mintha egyre jobban ragaszkodna hozzám. Értetlenül simogattam Sulli hátát, próbálva lenyugtatni őt.
- Épp ezért lepett, hogy ma idejöttél, és előadtad a családias szövegedet.
- Az nem csak szöveg volt.
 Komoly hangomra megemelte fejét, s mint aki nem érti a nyelvet, olyan tekintettel meredt rám, enyhe meglepettséggel.
- Minden szó, ami ma elhagyta a számat; teljesen komolyan gondoltam azokat. Felelősséget fogok vállalni a gyerekért, ha szeretnéd.
 Hitetlen csillogás vetült rám, Sulli barna íriszeiből. Minden érzelmet fel tudtam volna fedezni rajta. Szomorúságtól, döbbeneten és meglepettségen keresztül egészen a boldogságig, mindent érzett ő. S én éreztem bármit is? Erős vágyon kívül, semmit sem.
 A törékeny lány, félénk, mégis határozott mozdulatait figyeltem, ahogy kibújt ölelésemből, úgy fürkészve minden arcrezdülésemet. Alig láthatóan vett egy mély lélegzetet, majd olyan közel hajolt hozzám, hogy ajkaink szinte összeértek. Igéző volt maga a szituáció, s tudtam, Sulli csókot akar. Mégsem érintettem számat övéhez; egyszerűen nem ment. Így ő közeledett még néhány centit, majd a csók közvetlen pillanata előtt tapasztottam mutatóujjam ajkaira. Hitetlenül csengő, csalódott sóhaj tört ki belőle.
- Nem akarok újra összejönni veled, Sulli.
 Éreztem, egy pillanatra megállt a szíve, ahogy az idő, és minden más, abban a percben.
- Nem te mondtad, hogy egy gyereknek boldog, normális családra van szüksége?
- Mióta számít normális családnak az, ahol az apa nem szerelmes az anyába?
 Újabb kegyetlenségből eredő könnycsepp gördült ki szemeiből, végigfolyva arcán, úgy zuhanva le a kanapéra, kettőnk közé. Tudtam, hogy már ezzel a mondatommal a lelkébe gázoltam, de nem hazudhattam, csak azért, hogy jobban érezze magát. Sosem tettem, és nem is nála fogom elkezdeni. Felesleges lenne hiú reményekbe kergetnem őt; hisz utána csak még nagyobbat koppanna. Neki pedig csak a gyerekkel kell törődnie, semmi mással.
 Próbáltam eltolni magamtól, de nem vitt rá a lélek, hogy ennél is nagyobb pofont osszak le neki. Igen, egy szemét fasz vagyok, aki leszarja mindenkinek az érzéseit; de a tulajdon gyerekem anyjáét nem dobhatom csak úgy a sarokba. Épp ezért, közelről vizslattam azokat a barna szemeket, melyek régen, ugyanebben a pozícióban, csukott állapotban adták át magukat a gyönyörnek, amit én tudtam okozni. Sulli bőre, fáradtság és kialvatlanság ellenére, de akkor is tökéletes volt, ugyanúgy, ahogy a kinézete. Bár, csak egyetlen egyszer tudott levenni a lábamról, azt mindig el kellett ismernem; bármilyen helyzetben is van, ő jól néz ki. Reggel az ágyban ébredés után; színházban; bulikon, koncerten, vagy suliban. Még kisírt szemekkel, hatalmas karikákkal, és meggyötört arckifejezéssel, de Sulli mindig gyönyörű.
- Miért? – tátogta, újabb gyenge pillanatában, mikor még volt annyi ereje ahhoz, hogy ezt kérdezze tőlem.
- Lelkiismeretből.
- Neked olyanod nincs – szólalt fel élesen, de sokkal, kevesebb energiával, mint előző dühkitörése előtt. – Te csak és kizárólag a saját önzőséged miatt teszed ezt velem. A saját ígéreted akarod betartani; pontosan tudtad, mit érzel, és mit akarsz, mielőtt idejöttél. Most miért nem vagy képes megszegni ezt?
- Mi okom lenne rá?
- Hogy bebizonyítsd, nem vagy teljesen érzéketlen.
 Megdermedek.
- Azt mondtad, mellettem leszel, és mindent megteszel majd a gyerek érdekében. Az én testi és lelki egészségem is, a baba egyik alapszükséglete. Kérlek, tedd meg értem.
- Ettől még az érzéseim nem fognak megváltozni irántad.
- Nem érdekel.
 Teljesen értetlenül hallgatom az egyre furcsább hangú exemet, ki mintha már mindent feladott volna.
- Nem?
- Én... Én csak szeretnék valami mást is érezni ezen a pokoli fájdalmon kívül – feleli kérlelően szemeimbe bámulva. – Szeretnék, még egyetlen egy, utolsó gyönyört átélni, mielőtt egy bizonytalan, de hosszú időre, magamra maradok. Kérlek, csak ezt tedd meg nekem; nem kérek tőled mást.
 Sulli szavainak őszinteségében nem volt kétségem, ahogy akkor semmiben sem. Az a lány rövid idő alatt, sok fájdalmat élt át, ami számára megterhelő volt. És a gyereknek is, akinek én vagyok az apja, s akinek az anyja iránt, hatalmas mennyiségű szánalmat éreztem, mellé egy kis sajnálattal.
 Ezért megtettem. Gyengéden birtokba vettem azokat a vastag, igéző ajakat, s édes csókot szórtam rá. Lágyan kóstolgattam a már megszokott mannámat, ami milliónyi szép pillanatot okozott nekem. Ha Sulli hozott értem áldozatokat, akkor ezt én is megtehettem érte. És örömmel simítottam végig puha arcának, gyerekes vonásain, ezzel libabőrt kényszerítve rá. Gyengéden végigdöntöttem az apró testét a kanapén, így tornyosulva fölé. Egyik kezemmel arcát érintettem, míg a másikkal, vékony kis alakját cirógattam. A bő inget, amit viselt, kínzó lassússággal gomboltam ki, mindegyik kis rés előtt egy apró csókot hintve bőrére, egészen addig, míg a ruhadarab le nem került róla.
 Felsőteste ugyanolyan gyönyörű volt, ahogy előtte; semmit sem változott. Hófehér, selymes bőre hívogatóan pihegett alattam, mint aki türelmetlenségében, már nem tud mit tenni. Vággyal teli csókokkal árasztottam el testét, fokozatosan haladva egy lejjebb, míg másik kezemmel, a rajta lévő kis, melegítő sortot szedtem le, fehérneműjével együtt. Rá sem pillantva teljes, egész meztelenségére, arcához hajoltam, hogy egy kedves puszit leheljek ajkaira.
 Ahogy szedtem le magamról a még mindig vizes ruhákat, Sulli hálásan pihegett alattam, kezével rásegítve vetkőztetésemre. Mikor már én is teljesen csupasz állapotba kerültem, percekig meg sem bírtam mozdulni. Hirtelen, muszáj volt, alaposan szemügyre vennem Őt; olyan érzés kerített hatalmába, hogy utoljára láthatom így.
 Sulli lassan emelkedett felfelé, átkarolva karjait nyakam körül, úgy húzva le magához egy csókra, ami azon a délutánon volt a legédesebb.
 Mikor utoljára lefeküdtem Sullival, csak rá figyeltem. Az ő igényei voltak a legfontosabbak a számomra; ott csókoltam, ahol kérte, és olyan tempóban mozogtam benne, ami neki tetszett. Akkor történt meg először, hogy testük tökéletes összhangban volt, így a másik közelsége egyenesen felemelő érzést adott. Hozzásimultam apró alakjához, hogy jobban érezzem vágytól pezsgő porcikáit.
 Azon a délutánon élveztem a leginkább a szexet. Egyikünket sem kötött komolyabb érzelem a másikhoz, így semmiféle bűntudatszerűség nem volt bennünk. Nem tettünk semmi rosszat, csak kiélveztük a másik társaságát. Én meg életemben először voltam büszke magamra, hogy ilyen hosszasan tudtam kényeztetni Őt.
 Nem azért volt fantasztikus élmény, mert annyira szerettem volna Sullit. Egyszerűen csak először adtam is valamit a partneremnek, így a szeretkezés kölcsönösnek hatott. Életemben először viselkedtem önzetlenül úgy, hogy én is élveztem a cselekedet sorozatomat.
 Jézusom; Mégis mikor tértem vissza?

7 megjegyzés:

  1. Okéé, na most egy kicsit sajnálom Sullit... Sehun meg elég nagy áldozatot hoz ezzel a döntésével, és igazából tekintve, hogy milyen lelkiállapotban van nem jó ötlet magára vállalnia egy gyerek és Sulli terhét... Ren fiam bazd meg, te egy jó nagyo köcsög vagy -.-
    Sulli szülei nagyon nagy arcok, szószerint együtt röhögtem Sehunnal, mert én is elképzeltem xD
    Sehunnie bele ne szeress Sulliba, mert mi lesz akorr a mi karizmatikus, sexy, tökéletes, bugyikat nedvesítő Wu Yifanunkal???
    Nagyon jó rész volt, örülök hogy ilyen hamar kaptunk újrészt és nem baj ha nem hozod egy héten belül a kövit :D
    DE!!! MI VOLT AZ OTT A VÉGÉN, TUDOD AZ A MONDAT!?!?!?!? Hát én most ezen nagyon összezavarodtam ><
    A JB-s dolgon szakadtam egy sort xDDD
    Amúgy most legalább megtudtuk, hogy Sehun csak 14 volt mikor történt az az ominozus éjszaka... bár ezt annyira nem volt nehéz kitalálni szerintem xD
    Lényegében csak ennyit tudok most írni... az előző komimból véletlen kilépet úgyhogy kezdhettem újra, de szerencsére emlékeztem, hogy mit írtam
    X)
    Várom a kövit ^^
    Első a tanulás...
    Sok sikert a dolikhoz ^^
    Hwaiting \(^—^)/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 새일축가함니다(Saeng il chuk ka hamnida) Oh Sehun!!! :D (most valahogy nem emlékszem, hogy pontosan hol válsztják el a momdatban a szavakat ><)
      Ez magyarul csak annyi(mivel nem tudom tudod-e, hogy mit jelent), hogy boldog születésnapot,Oh Sehun xD

      Törlés
    2. Ezt a részt most valahogy, olyasmire akartam tervezni, amiben egy kicsit szimpatikusabb nektem Sulli, mert nekem fájt, ahogy szidtátok! XD És igen, Sehunnie nagy terhet vesz a nyakába, de ez is része az én nyolcvankét lépéses tervemnek. XD (Muhahaha)
      "Sehunnie bele ne szeress Sulliba, mert mi lesz akorr a mi karizmatikus, sexy, tökéletes, bugyikat nedvesítő Wu Yifanunkal???" - Esküszöm ezen a mondaton hangosan felröhögtem. xD
      Köszönöm a tempómat illetően a megértésedet, nagyon kis cunci vagy. :3
      És igen, az a mondat életeme mondata lett szerintem, mivel az egész fejezettől totálisan eltért, szóval igen! Ez egy Noelhez méltő iromány lett. ^^
      Ilyen főszereplő mellett, mint Sehun, elmaradhatatlan, legalább egy Justin Bieber-ös beszólás. :3
      Arról az ominozus napról is lesz majd egy teljes fejezet, csak az még egy kicsit odébb van.
      Sietek a következővel, és megpróbálok még így tanulás mellett is, írni nektek! ^^
      Köszönöm a kommented!
      Puszi: Noel <3
      (És igen; Boldog Születésnapot a kis Sehunnie-nak ♥)

      Törlés
  2. Szia!
    Belecsapok a közepébe...
    Egy furcsa gondolat fészkelte be magát az agyamba és ott óbégat nekem. *Jaj, nekem is lett egy hang a fejemben* :-P Szóval az jutott eszembe, hogy az a hang, ami egy fiatalabb fiú hangja, az a tizennégy éves Sehun. Lehet, hogy most vágtam el magam végleg, de ezt le kellett írnom. ^^
    Nos nem lepődtem meg, hogy a friss ünnepeltünk lett az apa és mégcsak meghamisított teszt-eredményre sem volt szükség ^^ (nem mintha egy dél-amerikai szappanoperában lennénk).
    Sulli igazán sajnálatra méltóvá vált számomra. Nem gondoltam volna, hogy ez meg fog történni.
    Kíváncsian várom a felelősség vállalást miként is oldja meg Sehun. *.*
    Most történt meg először, hogy egy alapból yaoinak titulált ficben egy hetero szexjelenet nem zavarta az idegrendszerem. El is olvastam végig, nem ugrottam át a sorokat, ahogy sokszor szoktam.
    Az utolsó mondatot nem igazán tudom hova tenni, de gondolom majd az is értelmet nyer. :-\
    Most nem jut eszembe több okosság. :-)
    Sok sikert a dogákhoz.
    Aztán várom a folytatást. Pusz
    Juditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az, hogy kihez tartozik a hang (ha egyáltalán tartozik valakihez) Sehun fejében, az ki fog derülni, még jó néhány fejezet múlva.
      Na igen, aki figyelmesen olvasta az előző fejezetejet, az sejthette, hogy ki is valójában az apa. Itt már csak az a kérdés, hogy a mi Sehununk milyen apa lesz, és hogy fog neki menni ez a felelősség dolog.
      Ezt a részt olyanra akartam írni, amiben Sulli egy kicsit empatikusabb a számotokra, és ahogy látom, ez egészen jól sikerült. Amúgy, szerintem ez lett talán az egyik legjobb rész ebben a ficiben. (Pedig ilyet ritkán mondok). Ráadásul én nagyon szerettem ezt írni. :3
      Na igen, a heteroszexek. Nem is olyan rég megkaptam egy kedves olvasótól (aki amúgy jó barátom), hogy ez nem is yaoi, mert nincs benne meleg szex. Na majd lesz! :3 XD De ezt tényleg muszáj volt beleírnom, egyszerűen magától gépelt a kezem. De örülök, ha nem zavarta az idegrendszeredet. (Ígérem, több hetero szex nem lesz).
      Azaz utolsó mondat sokatoknak böki a csőrét, de mint mindenre, ERRE IS KAPTOK MAJD VÁLASZT!
      Köszönöm a hosszú véleményed, és a dogák egy része ma már sikerült is, szóval menő vagyok! XD De köszönöm a bíztatást!
      A folytatással meg sietek.
      Puszi: Noel ^-^

      Törlés
  3. Szia!
    Én nem rég kezdtem el olvasni a történetet, és most jött el a megfelelő időpont, hogy egy rövidke vélemélyt fejtsek ki, ha nem bánod ^^
    Először is: oda vagyok a ficiért, nagyon tetszik a stílusod, a karaktereket úgy formáltad meg, hogy a személyiségük valósan hat. Nem pazaroltál fölösleges időt lényegtelen töltelékszövegekre, ezzel mégjobban kihangsúlyozva a szereplők személyiségét. A legjobban az tetszett, hogy tényleg olyan, mintha egy, a felnőtté válás határán álló, gyerekes határozatlansággal, és férfias gondolkodási móddal rendelkező fiú írta volna a történetet. Ez pedig nagyon ritka, mert a legtöbb ficcer nem gondolja át azt, hogy milyen lehet egy fiú gondolkodásmódja, mennyire egyszerű, mennyire logikus, éppen ezért fiú. A tömegficek nagyrészében viszont a főszereplő srác nincs tisztában az érzéseivel, és pontosan tudja, hogy mennyire bizonytalan, sőt, még komplikálja is, ami a női gondolkodásmódra vall, és hiába meleg egy srác, akkor is férfiből van. Ez a hiba gyakran tud eleontani egy ficet, de ez nálad nem így volt, ami nagyon nagyon tetszik. A történet komplikáltsága nem a főszereplő egyértelmű bizonytalanságán alapszik, és azon, hogy "jó-a-csaj-segge-de-azért-szívesebben-dugnék-a-tanárbácsival".
    Viszont egy valami azért még sem hagy nyugodni:
    Semmi bajom a romantikus ficikkel (márga ezt annak lehetne nevezni a hetero szálakra alapozva, úgyhogy inkább mondanám hetero ficinek xd), de azért már eléggé várom, hogy beinduljon a yaoi is a történetben, mert eddig csak a hetero kapcsolatokról volt szó, és bár nekem semmi bajom nincs ezzel, mégiscsak egy srác szemszögéből van írva a sztori, és engem mint lány olvasót, nem feltétlen köt le egy vonzó nő idomai, és szexepiljei. XD
    Whuaaaa~
    Ez most így eléggé hosszúra sikeredett, remélem nem haragszol az egyszerű, lényegre törő hangvitelemre, csakhát ha van egy negatív lejtésű véleményem is, szerintem felesleg azt burkolt utalások mögé rejteni, mert annak kb annyi értelme lenne mint tehénnek a sivatagban.
    Mindenesetre kíváncsian olvasom tovább a történetet :)
    百合勇〜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bevallom megleptél, hogy ide írtál véleményt, mivel már megvan a 17. fejezet is. De nagyon örülök, hogy (számomra) új olvasók is örömüket lelik a történet olvasásában.
      Őszintén nem értem, miért említitek meg az írás stílusomat, holott ez nem mindig ugyanolyan. Egy másik történetben máshogy fogalmazom meg a szavakat, úgyhogy, most így 17 fejezet megírása után, ki merem azt jelenteni, hogy ez nem az én stílusom, sokkal inkább Sehuné. (De azért megköszönöm ezt a kedves bókot az ő nevében is). Igazából egy percet sem töltöttem el a karakterek kigondolásával, egyszerűen megnéztem mindegyikről egy képet, és ami az eszembe jutott, úgy jött a többi. Persze ez csak az elején volt, azóta történtek kisebb-nagyobb változások, de a lényeg megmaradt. Viszont, arra büszke vagyok, hogy Sehun személyisége tényleg valósra sikeredett. Azt nem tudom, hogy később vittem-e bele lányos tulajdonságokat (szerintem még nem), de azt el merem árulni neked, hogy lesznek pillanatok, amikor Sehun nagyon is össze lesz zavarodva, ami (lehetséges), hogy neked nem fog tetszeni. Ezt úgy értem, hogy lehet a szemedben megjelenik az a nőies tulajdonság, hogy bizonytalan az érzéseiben. Remélem ez még azért belefér, de amúgy ilyen kombinálós baromságokat nem terveztem belerakni, mert az már nekem is a halálom. De igazából Sehun habitusának nagyrészét a sajátomról mintáztam, szóval van rá esély, hogy néha csajos lesz.
      Nyugalom! Ahol most járok, a 17. fejezet, pont ott indítom be a yaoi szálat, és most már nem is tervezek több hetero jelenetet. (AH YEAH). Azok a szexjelenetek, amik szerepet kaptak a történetben, sokkal inkább jellemezték Sehun-t, mint a szerelmi életét. A néhol beleírt heteroszex, csupán a jellemfejlődés céljából lett beiktatva. DE HAMAROSAN LESZ YAOI!
      Egyáltalán nem baj, hogy ilyen hosszasan írtál, sőt én nagyon örültem neki. Negatív vélemény meg kell (persze ha normálisan van megfogalmazva), különben miből tanulnék. :) Mindenesetre örülök, hogy láthattalak itt a blogon, remélem ez majd a későbbiekben is előfordul.
      Puszi: Noel

      Törlés