Oldalak

2015. július 26., vasárnap

29. fejezet

29. fejezet


 Szívemet teljesen elporlasztó érzéssel a mellkasomban rohantam le a lépcsőről, miközben minden egyes másodpercben azokra az ördögi lakásban lejátszott pillanatokra gondoltam, melyek percről percre csak rémisztőbbnek tűntek. Egyszerűen nem tudtam felfogni tanárom szavainak jelentését, melyeket olyan szürreálisan romantikus módon adott tudtomra. Szeret… Wu Yifan, a bukott meleg író, akinek tollából ered a Lidércnyomás, és aki az irodalom egyben történelem tantárgyát tanítja nekem; szeret. A rohadt életbe, hogy nem tudtam ezt észrevenni! Hol éltem, hogy nem figyeltem fel az érzéseire? Az ilyeneket mindig ki szoktam szúrni, de az ő esetében egyszerűen mindent elengedtem a fülem mellett, becsuktam a szemem és nem vettem tudomást a talán egyértelmű jelekről. Akkor ezért nézett rám mindig olyan furcsán? Ezért ajándékozott meg egy kivételes mosollyal? És a végén emiatt volt ennyire ideges? Aish, milliónyi kérdés, de nulla válasz. Wu Yifan irántam táplált szerelme talán örökre rejtély marad, hiszen nem maradtam ott, hogy hagyjam neki elmagyarázni a dolgokat. De bassza meg, mégis mi a francot kellett volna tennem? A tanárom, aki nem mellesleg férfi, szerelmet vallott nekem! Mégis ki az, aki ezek után képes nyugton maradni a seggén és hallgatni a szavait egy olyan embernek, aki így érez iránta? Ez egyszerűen… rémisztő. Bevallom, megijedtem mikor tudomásul vettem szavait, amelyeket egy dalon keresztül küldött nekem. Hah, milyen ironikus: egy romantikus zeneszám által közli az érzéseit, mint valami elcseszett amerikai tini drámában, annyi lényeges különbséggel, hogy ő a tanárom és én nem egy lány vagyok. Mert baszki, mind a ketten férfiak vagyunk, ráadásul egyikünk hetero; a lányokat a szeretem, a női nem vonz, nem pedig a férfi. És tessék, most jön egy Yifan féle személy, aki eléri, hogy megkedveljem annyira, hogy a barátomnak merjem nevezni, erre szerelmes lesz belém ezzel teljesen elérve, hogy végleg megkavarodjak. Hányingert érzek magamban, és ezt nem tudom minek betudni, hiszen sosem voltam homofób vagy rasszista így az ilyen dolgok sem taszítottak. Most mégis; gusztustalan és jogtalan ez az egész rohadt szituáció és fogalmam sincs, mit kellene tennem.
 Ahogy kiértem az épületből s megcsapott a hideg januári levegő, mintha egy pillanat alatt tisztították volna ki elmémet. Nem éreztem okosabbnak, vagy magabiztosabbnak magam a történtek után, hisz a rémület jelei még ott remegtek bennem, ezzel teljesen legyengítve testemet. Szinte berogytam az autóba, mert lábaim már nem voltak képesek tovább tartani elernyedt létemet. Ahogy meredtem a semmibe, figyelve a jellegtelen tájat, ami körülvett hagytam, hogy gondolataim a kuszaságok közt valami épeszű megoldást tudjanak találni. Válaszokra és talán némi magyarázatra volt szükségem, s sejtettem, hogy ezt talán csak egy embertől szerezhetek. Fogalmam sem volt arról pontosan, hogy érzem magam, de azt tudtam, hogy beszélnem kell erről valakinek, és akkor már azzal is tisztába voltam, kinek mesélek majd.
 Másnap nem mentem iskolába; túlságosan rossz szájízzel keltem ahhoz, hogy képes legyek elviselni Yifan látványát. Még a gondolatától is irtóztam, nem tudtam mi lett volna, ha találkozom vele, mondjuk valamelyik folyosón. Semmi hangulatom nem volt a kínos pillanatokhoz, és az esetleges kötelező párbeszédekhez; undorodtam az egész szituációtól, amibe belekevert és haragudtam rá mindenért, amit előző délután tett. Nem volt mindehhez joga…
 Körülbelül tíz óra fele, szokásomhoz híven kimásztam ablakomon, s beszálltam a koromfekete kocsimba, de nem az iskola felé vettem az irányt, ahogy mindig is szoktam, hanem egy teljesen eltérő épülethez közelítettem. Minél távolabb kerültem attól az intézménytől és a nagy valószínűséggel benne tartózkodó Yifantól, annál könnyebben vettem a levegőt, de szívem heves tempója így sem akart lelassulni. Az előző napból megmaradt kétségek és szürreális félelem még akkor reggel is élénken élt bennem, akár egy vad módon tomboló vírus, amely képes lenne percek alatt belülről felemészteni. Muszáj volt beszélnem, akár a falnak, akár valami kisállatnak, csak hadd adjam ki magamból azokat az összezavaró információkat, amik akkor készültek az őrületbe kergetni.
 Monoton tempóban vertem az ajtó érdes fa anyagát arra várva, hogy azt végre kinyissa valaki. Idegesen vettem a levegőt, nyugtalan állapotban ácsorogva a nyirkos lépcsőházban fülelve, hátha valaki a nyílászáró mögül már meghallotta kétségbeesett, néma kiáltásaimat. Perceken keresztül csupán a csend fojtogatott kegyetlenül, amikor is, egy barátságtalan nyögés reményt adott, ahogy a szitkozódó hangok egyre közelebb értek füleimhez, mígnem azok tulajdonosa ki nem tárta előttem lakása ajtaját.
- Sehun…? – döbbent le, ahogy megpillantotta nagy valószínűséggel meggyötört, visszataszító arcomat, amelyen már csupán a segítségért kiáltó vágy foglalt helyet. – Te meg mit keresel itt?
- Beszélnem kell veled! – Hangom határozottan csengett, de tekintetem s úgy az egész küllemem összképe csupán torz mása volt régi önmagamnak, ami az előttem pizsamában ácsorgó fiút teljesen meghökkentette.
- Gyere be – intett fejével, majd miután megvárta, míg becsoszogok lakásába, becsukta mögöttem annak ajtaját aztán egyik kezét vállamra helyezve, gyengéden vezetett be a nappaliba, ahol egy kényelmes fotelba ültetett. – Kérsz egy kávét?
 Bólintottam. Szavaimat nem efféle egyszerű beszédre akartam pazarolni, hiszen úgy éreztem minden egyes energiába fektetett ajakmozdulattal megformált hangra szükségem lesz, ha tényleg rendesen mesélni szeretnék. Így csak megvártam a kávét, majd amint az a kezembe került, lassan kortyolgatva forró cseppjeit figyeltem az idővel velem szemben helyet, foglaló fiút.
- Chen ugye már elment? – kérdeztem halkan, szemeimet fel sem emelve a bögrémről.
- Igen, még egy órával ezelőtt indult suliba. Te miért nem vagy ott?
- Nincs erőm bemenni – válaszoltam monoton stílusban, mire a fiúnak szavai torkán akadtak. – Nézd Xiumin sajnálom, hogy téged fárasztalak a problémáimmal, de erről másnak nem tudnék beszélni.
- Semmi baj, haver – vonta meg vállát, bíztatóan pillantva íriszeimbe. – Látom rajtad, hogy valami komoly bajod van, és ha tudok segíteni, akkor ne kímélj a részletektől. Mi történt?
- Tudod… – vettem mély levegőt, ahogy végiggondoltam a szavakat, amiket készültem kiejteni ajkaimon. – Igazából nem tudom, hol kezdjem…
- Csak mondd a lényeget, hiszen a részletekkel nem tudnék mit kezdeni – Xiumin bíztató mosolya, valamennyire segített abban, hogy képes legyek nagyjából kimondani azokat a még mindig ijesztőnek tűnő tényeket, melyek akkor nyelvem hegyén pihentek. 
- Az egyik legjobb barátom bevallotta, hogy szerelmes belém – Ahogy megszabadultam a végig mellkasomon utazó terhektől sokkal könnyebbnek éreztem testem, de a lelkem és gondolataim ugyanolyan kusza módon voltak, ahogy előző nap hagytam őket. S miközben Xiumin meglepődött arcmimikáját figyeltem, csak abban tudtam reménykedni, hogy ő majd segít nekem.
- Wow – fújta ki a tüdejében tartott levegőt a fiú, ahogy megemésztette mondatomat. – És… Hogy csinálta?
- Tényleg fontos ez? – kérdeztem vissza vonakodva, mert nem szívesen beszéltem volna a pontos részletekről. Olyan… bizarr volt már amúgy is az egész, nem akartam még inkább azzá tenni.
- Csak akkor, ha köze van a reakciódhoz.
- Annyira nincs – vontam meg vállam. – Akkor is így cselekedtem volna, ha csak szimpla módon mondja el, mit érez irántam.
- Miért, mit tettél ezután?
- Konkrétan faképnél hagytam – feleltem, mintha ennek olyan egyértelműnek kellett volna lennie. Xiumin értetlenül meredt rám, talán kissé lenéző stílusban, de akkor annyira zavarodott voltam, hogy erre sem emlékeztem tisztán.
- Mégis miért? – tette fel az első kérdést, ami az eszébe jutott aztán még megtoldotta néhánnyal. – Mármint, miért nem beszélted meg vele a történteket?
- Mert nem akartam hallani az okait.
- Az okait?! – ismételte mondatom utolsó részét kissé ingerülten a fiú, mintha végzetes hibát követtem volna el azzal, hogy kiejtettem ezeket a szavakat ajkaimon. – Szerelmes beléd, ahhoz pedig nincsenek konkrét okok, Sehun. Nem ismerem ezt a srácot, de annyit biztos megérdemelt volna, hogy végighallgatod.
- De nem érdemelte meg!
- Miért? – tárta szét hitetlenül karját, mintha védeni próbálta volna Krist, holott azt sem tudta kiről beszélek. – Mi olyat tett, ami miatt már nem akarsz beszélni vele?
- Ezt tette! – mutattam magamra, ezzel próbálva utalni a teljesen szétcsúszott létemre s összezavart lényemre. – Nem volt joga rám zúdítani az érzéseit pont akkor, mikor már kezdett rendbe jönni az eddig elbaszott módon működő életem, ami ráadásul miatta is egyre jobbnak tűnt. Hála neki, sikerült kimásznom egy gödörből, amiben négy éven keresztül ücsörögtem, erre tegnap bevallja, hogy szeret, mintha csak a segítsége miatt már a karjaiba kellene omolnom.
- Nem hiszem, hogy ez lett volna a szándéka…
- Őszintén nem érdekel mi volt a pontos szándéka, de ehhez akkor sem volt joga!
- Miért? Hisz mindenkinek megvan a lehetősége arra, hogy szabadon szeresse azt, akit akar, és ezt megoszthatja az érintett személlyel is. A te esetedben miért bűn ez?
- Mert azzal, hogy tisztázta a saját érzéseit, az enyéimet teljesen összezavarta! – mondtam ingerülten, szinte már kiabálva Xiuminnal, akinek tekintetéből felszállt az eddig ott ücsörgött köd.
- Szóval erről lenne szó…
- Különben miért jöttem volna hozzád? Chennel ezt nem beszélhetem meg, hiszen ő is ismeri az érintett férfit, és nem szeretném, ha megtudná, milyen helyzetbe kerültem főleg, mert nem tudom eldönteni, mit érzek. Hiszen a tudat, hogy valaki szeret az fantasztikus, de ha képtelen vagyok mindezt viszonozni, akkor az csak bűntudatot hagy bennem. És ez egyszerűen az őrületbe kerget, pláne, mert itt még nem is a két szélsőségről van szó, sokkal inkább azoknak köztes állapotáról, ami miatt nem tudom eldönteni mi a fasz van velem és az elfuserált érzéseimmel!
- Sehun, ez nem atomfizika vagy egy amerikai tini film, csak kövesd az ösztöneidet.
- Az ösztöneim hozzád vezettek – feleltem szinte reflexből, mert a nyilvánvaló tanácsokra nem volt szükségem.
- És miben tudnék neked segíteni?
- Xiumin én még soha életemben nem volt szerelmes pasiba, oké? Nem tudom az milyen. Eddig csak egyszer voltam szerelmes, de az akkori érzéseim összehasonlíthatatlanok a mostaniakkal.
- Naná, hisz régen valószínűleg egy nőt szerettél, most meg egy férfiről van szó, nem igaz? – kérdezte sokkal lazább stílusra váltva, ami kissé megnyugtatott, de a szavak akkor jobban segítettek volna, mint a gesztikulálásokba rejtett bíztatások. Mondatára csak bólintottam, ezzel próbálva ösztönözni, hogy tovább beszéljen. – Tudod a mi esetünkben, nem lehet férfit és nőt egyformán szeretni.
- Ezt hogy érted?
- Ez az egész olyan, mint amikor egy idegen nyelven beszélsz. Az anyanyelveden vagy igazán önmagad, de amikor mondjuk az angol, kerül terítékre, az agyad, a személyiséged és az egész habitusod megváltozik az adott kultúrához méltóan. Az is te vagy, csak éppen egy kicsit másképp; így van ez az ilyen szerelemnél is. Egykor szerettél egy nőt, klasszikus módon, de amikor egy férfi jön, az nem ugyanolyan, mint a lánynál, hiszen az alapcsoport is megváltozott. A te esetedben csak rá kell jönnöd, hogy tudnál-e férfit szeretni.
- Te hogy jöttél rá? – kérdeztem reflexből, még akkor is, ha ezzel mondjuk, lehet megsértettem Xiumin magánszféráját, hisz nem mindenki szeret erről nyíltan beszélni. Minseok nem ehhez az emberfajtához tartozott; nosztalgikus mosollyal az arcán kezdett mesélni.
- Tizenhat éves voltam, amikor egy évre Kínába költöztem a cserediákprogram kereti közt. Teljesen új ország, új iskola és új diákok; abban reménykedtem, majd megismerek valami csinos kínai lányt, akivel összejöhetek és egy drámai románcot, bonyolíthatok le. Ehelyett összebarátkoztam egy sráccal, akit Luhannak hívtak; rohadt kedves volt, figyelmes, segítőkész, és gyönyörű nőies vonásai voltak, olyanok, amiket a lányok is megirigyeltek. Szerettem Luhan személyiségét, de először csak azt hittem csupán úgy érzek iránta, mint mondjuk te Chen iránt. Aztán, amikor egyszer náluk aludtam rájöttem, hogy ez nincs így; mert bár szerettem a személyiségét, testi vonzalom nélkül nem kapcsolat egy kapcsolat, és én egészen addig azt hittem, csak közeli barátként tekintek a fiúra. De amikor éreztem az illatát, mikor közel feküdt hozzám és hallottam az aranyos halk szuszogását, ráébredtem, hogy puszta barátságon túl még szexuális vonzalom és egyfajta különös rajongás is élt bennem akkor. Így elmondtam neki, hogy érzek és kiderült, hogy ő mindezt viszonozza is. Durván egy évig jártunk, és ezalatt az idő alatt megtanultam pontosan, miben különbözik két férfi szerelme egy férfi és egy nő kapcsolatától.
- És mire jutottál? – pislogtam rá kíváncsian, mert úgy éreztem, a következő válasz megoldás lesz a problémáimra.
- Semmire – felelte nevetve, mire nekem tátva maradt a szám, egy törött világgal elmémben.
- Tessék?
- Ráébredtem, hogy olyan nagy különbségek nincsenek. A két fél egymás iránt táplált szerelme ugyanaz, csak éppen a kivételezés s annak kimutatása más; épp ezért szeretjük másmód a férfiakat, mint a nőket. Kevésbé látványos a romantika, de a kötődés sokkal erősebb.
- Oké, akkor ezt magyarázd el úgy, mintha épp nem a Nők Lapjából léptél volna elő.
- Kell a segítségem vagy nem? – húzta fel szemöldökét provokatívan gúnyos stílusomra, mire aprót bólintva jeleztem, folytassa nyugodtan a nőies eszmefuttatását. – Nézd Sehun, ez nem olyan nagy ördöngösség. Csak gondold végig a kapcsolatok alapjait; a barátság köztetek, már megvan, nem?
- De.
- Érzel iránta minimális rajongást is? – kérdezte érdeklődve, mert bár Xiumin nem említette, de mindketten tudtuk, hogy ez az érzelem sem elhanyagolható egy párkapcsolatban. És ahogy mindezt végiggondoltam… Én mindvégig rajongtam Krissért, hisz ő írta a kedvenc könyvemet és ez már elegendő ok volt ahhoz, hogy mindig többet akarjak megtudni róla, és talán pont ezért lettünk barátok. A háromból kettő kipipálva… Mi lesz ezután?
- Xiumin, mire akarsz kilyukadni?
- Arra, hogy talán te is érzel valamit ez iránt a pasi iránt, nem?
- Fogalmam sincs, azért vagyok itt – válaszoltam keményen, nem törődve az idősebb játékos megjegyzésével, amely túlságosan gyanúsan hangzott.
- Akkor már csak arra kellene válaszolnod, hogy vonzódsz-e hozzá?
- De hát ezt honnan kéne tudnom? – pislogtam rá értetlenül, mire a fiú megvonta vállát, utalván arra, hogy innen már tényleg nekem kell döntenem. – Sosem néztem rá úgy, ahogy mondjuk a nők, néznek egy másik férfira, így nem tudom, hogy tudnék-e vonzódni hozzá. Különben is, ez nem olyan dolog, amit én döntök el; vagy létezik szexuális érdeklődés vagy nem. És jelen esetben fogalmam sincs, hogy ennél a helyzetnél létezhet-e.
- Akkor tapasztald ki!
 Tapasztaljam ki? Ez lenne a legésszerűbb egyben leginkább egyszerűbb megoldás, amit ki tudnék találni. Bár pontosan tudom, hogy a válasz mi lesz, de megbizonyosodni róla jobb lenne, hisz akkor nyugodtabban térnék vissza a szokásos hétköznapjaimba. Elszántan pattantam fel a fotelből, a kávémat csak a földre helyeztem, majd magabiztosan indultam meg az ajtó felé, kihasználva a még frissen bennem tomboló elszántságot.
- Most meg hova mész? – kérdezte kíváncsian Xiumin, minimális aggodalommal hangjában, ami megértendő volt, hiszen mikor eljöttem hozzá a mosott szarban több életet talált volna, mint alig egy órával ezelőtt bennem. Valószínűleg féltett a hirtelen felindulásból elkövetett hibáim miatt, már így előre is, amikor még semmit sem tettem.
- Kipróbálok valamit! – válaszoltam határozott, miközben magamra dobtam kabátomat, s felhúztam annak cipzárját.
- Ezt mégis hogy érted?! Sehun kérlek, ne csinálj semmi olyat, amit később majd meg fogsz bánni!
- Nyugi tudom, mit kell tennem, és miután mindent tisztáztam, visszatérek a megszokott napjaimhoz. Nem lesz semmi probléma! – próbáltam megnyugtatni a színésztanoncot, miközben kitártam lakása ajtaját arra készülve, hogy elhagyom azt. Kissé várakozóan néztem az idősebbre, ki amolyan minden mindegy alapon sóhajtott egyet, aztán ismét megszólalt.
- Most még ezt mondod, de mi lesz ezután?
- Az még odébb van – nyögtem kelletlenül, mire Xiumin megforgatta szemeit, látszólag nehezen viselte szélsőséges viselkedésemet. – Nézd, fogalmam sincs mi lesz holnap, vagy néhány óra múlva, de abban biztos vagyok, hogy ha ezt nem rendezem le most, akkor meg fogok őrülni a sok ezer gondolattól, ami a fejemben motoszkál. Nincs már agykapacitásom még ehhez is.
 Az engem meggyőzni próbáló fiú eddig kezeit az ajtófélfán tartotta ezzel fejezve ki tiltakozását, de szavaim értelmezése után már leengedte végtagját, hadd lógjon lazán mellette, már teljesen feladva a visszatartásomat.
- Menjél, és majd meséld el mi történt… Ezek után már úgy érzem jogom, van tudni – lökött barátian oldalba a fiú, mondata második felénél halvány mosollyal arcán.
- Mindenképpen – feleltem gyorsan, de még mielőtt ténylegesen leléptem volna, még egyszer Xiumin felé fordultam, egy utolsó kéréssel. – Megtennéd, hogy erről nem szólsz Chennek?
- Lakat lesz a számon – biztosított diszkréciójára az idősebb, majd gyengéden vállba veregetve lökött ki az ajtón. Meglepődve konstatáltam, hogy konkrétan kidobott a lakásából, de erre tényleg szükségem volt, mert lehet magamtól el, sem indulok rendesen. Így hála egy kis löketnek már sokkal, biztosabb szándékokkal másztam le a lépcsőkön, folyamatosan azon gondolkodva, pontosan hogyan tapasztaljam ki ezt az egészet. Konkrét tervem ugyan nem volt, de egy furcsa érzést követve cselekedtem, amely azt súgta lesz, ami lesz. Ezek után csak az a kérdés motoszkált bennem: Vajon negyed egyhez közelítve már otthon van?
 Ahogy az épület előtt kiszálltam az autómból, egyfajta ismerős fuvallat csapta meg érzékeny bőrömet, amely nosztalgikus érzelmeket keltett bennem az előző napon történtek miatt. Újra megijedtem, ahogy felidéztem miket gondoltam azokban a percekben, mikor Kris a zongora mellett énekelt, csak és kizárólag nekem, de ezúttal nem állt szándékomban elrohanni. Ahogy kiürítettem a gondolatokat fejemből és csak is egyetlen egy cél lebegett szemeim előtt, futni kezdtem a tegnapihoz képest ellenkező irányba; vadul ugrottam át a lépcsőfokokat, hogy minél előbb elérhessek a végállomásomig, ahol végre tiszta vizet öntök a pohárba.
 De mielőtt még bekopogtathattam volna a már jól ismert ajtón, az kitárult előttem, s egy vadidegen férfi pislogott vissza rám, hasonlóan döbbenten, akárcsak én.

12 megjegyzés:

  1. Hali senpai!^^
    Jeeeeej új fejezet! *-* Már nagyon vártam. Ahj nagyon tetszett, mint mindig. A Xiuminnel való beszélgetés... először arra gondoltam, hogy CL-nek mesél majd, de amikor írtad, hogy fiú, valahogy Xiumin ugrott be. :D Jól gondoltam.^3^ Valahogy most is bírtam mosolyogni egy-egy pillanaton ahhoz képest, hogy ez egy ilyen ˇátvezetőˇ rész lett. A végére nem számítottam. Azt hittem, hogy Kris lesz, de csúnyán tévedtem. >< Mi a francot csinált Kris? Valahogy csak ez a kérdés ugrott be, és csak rosszra tudok gondolni. >< Vááááááá a következő fejezet már AZ! Már itt vaaaaaan *^* KrisHun Time kyaaaaa. *kislányosan fangörcsöl, és majd kiugrik az ablakon örömében* Neeee nem fogom tudni kivárni az új részt, túl sok a kérdés. T-T Konosz faty. T-T Hát igen, amikor fáradt vagyok, elég nyávogós vagyok. :D Ezért bocsi. >< Várni fogom az új részt!^^ *^*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kohai! ^^
      Tegnap hazaértem, és első dolgom (a lezuhanyozás mellett) az volt, hogy megírjam ezt a fejezetet, mivel már én magam is el akarok érni a 30. fejezetig. Kínzom magam ezzel a tempóval már egy ideje, de szerencsére elértünk idáig is, és a következő fejezet szerintem mindenkinek egy hatalmas megkönnyebbülés lesz! ^^ Szerintem egyértelmű volt, hogy Xiuminnel fog beszélni Sehun, hiszen ebben csak egy melegtől tudna tanácsot kérni, Chen meg ugye nem jöhetett szóba, hiszen ez így... Eléggé tabu téma. Én személy szerint nagyon szerettem írni ezt a fejezetet, főleg a vége miatt, és már izzik a kezem, hogy a folytatást írhassam, de jelenleg fáradt vagyok. xD De majd valamikor a jövő héten azt is kirakom ^^ És tudom, egy vérbeli geci vagyok az ilyen befejezések miatt, de éltessen a tudat, hogy a következő fejezet lesz a legjobb! ^^
      Köszi, hogy írtál, hamarosan jövök a folytatással! ^^
      Noel <3

      Törlés
  2. WAAH, de jó erre ébredni *-*
    Most keltem fel, úgyhogy nem biztos, hogy értelemes lesz amit írok...
    Na szóval, mikor olvastam a múltkor, hogy Sehun mesélni fog valakinek, akkor két ember fordult meg a fejemben, az egyik CL, a másik pedig Xiumin volt.
    Hát úgytűnik az utóbbi, bár ez valahogy egyértelműbek, tűnik hisz egy meleg emberrel sokkal könnyebb és információbiztosabb(honnan az istenből szedek ilyen szavakat?)
    Valahogy sejtettem, hogy Sehun ezértmondta, hogy jogtalanul vallott neki szerelmet, bár eléggé félreértelmezte a dolgokat, dehát ilyen összezavarodottan nem is csodálkozom.
    Biztos vagyok benne, hogy Xiu sokat segített ezzel Sehunnak, de még ha nem is(amit kétlek), akkor is adott egy fajta magabiztosságot neki. És Xiuhan *-* miket bele nem tudsz csempészni egy részbe... Bocsi nem tehetek róla, szeretem ezt a párost. Hát azért arra kívánvsi vagyok, hogy mit is akar csinálni Sehun. De a legegyszerűbb az lenne, hogy csak szimplán smárolja le. Az a legbiztosabb xD
    De ki az isten volt az aki ajtót nyitott Sehunnak??? Az biztos, hogy Kris ismerőse, de mit keresett a lakásán(itt most nem gondolok semmmi rossza, csak hogy tudd xD).
    Mint már írtam, most keltem fel, szóval az én reakcióm most ennyi, de nagyin tetszett ez a rész, főleg, hogy Xiu most többet szerepelt(Bocsi, de imádom a kis dögöt.)
    Amúgy sikeresen megszerettetted velem ezt a párost... nagyoon~. Ez az első fic amit róluk olvasok, de az biztos, hogy nagyon megszerettem ezt a párost. Na meg a kis maknaéra is nagyon rávagyok kattanva, amit az Unniem nem biztos, hogy díjaz, mivel neki ő a biasa. De erről csakis te tehetsz, mert a te karaktered miatt bírom egyre jobban a kis pöszét >< De viszont ezt nehogy magadra vedd nem azért mondom, ezt inkább vedd dícséretnek, mert ilyet elértél nálam.
    Huuh, imádlak és várom a következőt ^~^
    (U.i.: Szerintem te vagy az egyetlen író, aki miatt nem készülök ki, hogy miért itt hagyta abba, mert tudom, hogy a következő rész bőven kárpótolni fog :3
    ÉS ÚRISTEN(hagyjon már békén ,nem is hiszek benne, mert nem vagyok vallásos, nem értem miért mindig őt mondom meg írom, ja biztos azért mert ilyen választékos a szókincsem xD) A KÖVI RÉSZ A HARMINCADIK ★--★

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából már reggel ki akartam rakni, de elkalandoztam, amikor átolvastam ezt, és még régebbi fejezeteket. Közben meg Bring Me The Horizon-t hallgattam, szóval ezért csak délután raktam fel ^^
      Szerintem nem okoztam olyan nagy meglepetést azzal, amikor elárultam, hogy Sehun beszélni fog valakivel, hiszen evidens volt, hogy ezt egyedül nem fogja tudni megoldani ezt a helyzetet. És itt csak is egy meleg tudott neki segíteni, és ebből adódóan már ki lehetett következtetni, hogy ez Xiumin lesz ^^
      Szerintem ebben a helyzetben, mindenki valami ilyesmi miatt mondaná azt, hogy jogtalanul vallottak neki szerelmet, mivel rázúdítani egy emberre az érzéseidet kicst talán önző, Sehun esetében pedig felkavaró. Xiumin nagyon sokat segített neki, és ez majd a következő fejezetben ki is derül! ^^ FÚJ XIUHAN! Borzasztóan utálom azt a párost, egyszerűen nekem nem fekszik a Luhan x Xiumin yaoi... NEM! Magam sem értem, hogy bírtam egyáltalán említést tenni erről, de szerencsére már túl vagyok rajta, és soha a büdös életben nem kell majd velük írnom. Ez ténylegesen ellenkezik a vallásommal.
      Wuhahahaha, előre röhögök magamban, mert a személy aki ajtót nyitott, nem annyira lényeges karakter, de Sehun cselekedeteit bizony nagyban befolyásolni fogja ^^ De ezt már meghagyom a 30. fejezetnek, hiszen én már eleget beszéltem ^^
      Örülök, ha sikerült veled megszerettetnem ezt a párost! ^^ Most büszke vagyok a fejemre. Amúgy most, hogy már a 30. rész küszöbén állunk, ki merem jelenteni, hogy tényleg a KrisHun lett a kedvenc párosom, és ebben erősen közre járszik ugyan, hogy írok velük, de mostmár tényleg ők maradnak az elsők! ^^
      Hamarosan érkezem a harmincadik fejezettel, ami remélhetőleg mindenki kedvence lesz! Köszi, hogy ilyen hosszasan írtál! ^^
      Noel ♥

      Törlés
  3. Mi nem, nem, nem, nem!!!! Nincs itt semmilyen ismeretlen férfi!
    Csak te meg Kris vagytok. Érted Sehun! Fogd fel az előtted a tanárod (szerelmed) , nincs miről vitázni. Húzd oda a beled és smárold le! Szarjál mindenre és tedd meg!
    Na és ez után csak annyit tudok mondani, siess a kövivel, mert most felhúztál! :D
    By: Atina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, jaj, jaj, jaj, jaj, jaj, jaj! Úgy érzem én itt halott leszek.
      Először is bocsi, hogy így fejeztem be, de ez még kellett ide a végére. Ha már elárultam, melyik fejezetben lesz a KrisHun Time, akkor hadd nehezítsem meg még ezt az egészet is xD Megtehetem, mert egy geci vagyok xD Ígérem hamaorsan jövök a folytatással!

      Törlés
  4. Szia Noel!
    Millió dolgom lenne még most este, hogy nyugodtan kezdjem a munkahetem, de még tervbe van véve nyolc fic elolvasása és kommentelése. Minek halogattam...? KrisHunnal kezdem, mert ez most a legizibb. ^^
    Nahát, mindenre gondoltam, de arra nem, hogy majd Xiuminnal akarja megbeszélni a kis problémáját. Viszont rettenően örülök ennek a fordulatnak, mert nem tudtam elképzelni, hogy mikor hallunk felőle újra. Hatásos volt a kis ,,tanácsadás", ha ilyen hirtelen tettrekészen elszelelt Sehunnie a tanárbácsihoz. Kár, hogy a nagy lendületben megakasztotta az az idegen férfi. Vajon ki lehet? Nem rég Kris beszélt valakivel telefonon, amikor szintén Sehun megjelent nàla (talàn karácsonykor), arra tippelek, hogy ezzel az alakkal.
    Oh, majdnem elfelejtettem kifejteni csodálatom, hogy bár ha jól tudom nem bírod a XiuHant mégis beleírtad. ^^ Ez nekem jó, mert én meg szeretem és jó fantáziàlni róluk. :-P
    Na de, összefoglalva Sehun nagyon rajong Yifanért, a barátja is és bár ez nem esik le neki, de vonzónak is tartja. Ne felejtsük el, hogy egy párszor már gondolkodott arról, hogy milyen szép egy ember. Na, nem lesz itt baj. :-)
    Nagyon várom már azt a 30. részt. Most még egy idegen emberrel is meg kell ,,küzdeni", hogy KrisHun time legyen. Jaj, csak bírjam idegekkel. ^.^
    Köszönöm, hogy olvashattam. Pusz
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta!
      Jaj, ha sok dolgod van akkor ne rám pazarold a drága idődet! De megtisztelve érzem magam, hogy az én ficimet olvastad el először és ezt most itt nagyon meg is köszönöm! ^^
      Az én fejemben Xiuminon kívül nem nagyon szerepelt más ember, még talán CL-re gondoltam egy röpke másodpercig, de egy ilyen témájú problémán csak egy hasonló ember tud segíteni, és mivel Minseok az egyetlen közeli mégsem túl közeli meleg Sehun környezetében, számomra evidens volt a fiú jelenléte. Meg imádok vele írni, a későbbiekben majd igyekszem gyakrabban belerakni a hülye fejét, mert látom, hogy szeretitek és jó párbeszédek alakulnak ki, ha Xiumin is ott van! *^* Az idegen férfi miatt nem fogtok megölni ebben biztos vagyok, sőt a végén majd miatta szerintem röhögni is fogtok egy nagyot, szóval no problem. De a részleteket majd Krisre hagyom ;)
      A SeKai-t sem szívlelem, és velük még egy kb. 8-9 oldalas OS-t is írtam. Ilyenkor komolyan elgondolkozom, hogy Isten vagyok-e, vagy csak szimplán királyul profi. (EGO-LEGO). Nem mellesleg köszönöm a bókot, tudom, hogy sokan szeretik ezt a párost, így gondoltam írok bele legalább ennyit, mert ez a fanoknak elég, és a párost nem kedvelőknek nem zavaró vagy idegesítő xD De arra senki ne számítson, hogy én valaha fogok XiuHan-t írni. Szeretlek titeket, de ennyire azért nem! xDDD (Just Kidding)
      Remélem majd azért érdekesre sikerül összehoznom a következő fejezetet, annak ellenére, hogy azért mindenki tudja, hogy a 30. fejezetet nem véletlenül neveztem KrisHun Time-nak xD De a részleteket meghagyom tényleg a folytatásnak. Azaz idegen meg nem lesz annyira zavaró tényező, hidd el. ;)
      Köszönöm, hogy írtál nekem, és sietek a következővel, hogy az idegeid biztosan jól legyenek! ^^
      Noel ♥

      Törlés
  5. Szia :)
    Miss Nem-látja-a-fától-az-erdőt megérkezett :D El sem tudtam képzelni, hogy Sehun kihez megy, bár így visszagondolva elég logikus, szonte egyértelmű de nem baj :D Örülök, hogy hozzá ment ^^
    Azért meglehet érteni, hogy miért lett rosszul.
    Az is meglepett, hogy Kínában Luhannal jött össze *mert tényleg annyira meglepő* *másik kedvenc coupleja az Exoból* Szóval igeeeen xD De így sokkal élvezetesebb olvasni, ha fogalmad sincs róla, hogy mi jön, legyen az bármilyen egyértelmű :D *a saját nyomorúságán nevet*
    Nagyon menő, hogy Sehun csak így megindult, olyan határozott. Kíváncsian várom, hogy hogyan akarja kideríteni :D
    Ki lehetett az O_O áááhh~~ tudni akarom ><
    Remélem jól érezted magad, amúgy mi is tegnap értünk haza :D
    Nagyon hálás vagyok, hogy hulla fáradtan írtál nekünk, várom a folytatást~~~ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (^3^)
      Nos kedves, Miss Nem-látja-a-fától-az-erdőt örülök, hogy megérkeztél! :3 Most nem írom le még egyszer miért is egyértelmű a személy kiléte, akihez Sehun ment, mert te is tudod, és én is xDD
      Szerintem senki nem venné könnyen, ha a legjobb barátja, a tanára vagy egy ismerőse a saját neméből szerelmet vallana neki. Sehunnal három az egyben eset esett meg xD
      Gondoltam a XiuHan rajongókat egy kicsit megörvendeztetem legalább ennyivel, ha már tőlem a büdös életben nem fognak XiuHan ficit vagy OS-t olvasni. Mert ez olyan biztos, mint, hogy kék a szemem!
      Oh, a kiderítésért nagyon fogtok szeretni az már biztos, és szerintem eme idegen kilétén is sokat fogtok nevetni! xD Főleg a pontos szerepe miatt xDD De ezt majd később.
      Remekül éreztem magam köszönöm, de már nagyon hiányzott az írás, így örömmel gépeltem be ezt a fejezetet is!
      Köszönöm, hogy írtál, hamarosan érkezem a folytatással! ^^
      Noel <3

      Törlés
  6. Ezaz vegre a 29.-ik *.* jaj de vartam :) ugye innentől már minden habos babos lesz? *.* olyan elkepesztoen szar dolgokon mentek mar at a szereplok hogy a szivem szakad meg ertuk :D na de most a lenyegre terek! Amikor Sehun elment ahhoz a valakihez eloszor azt hittem Cl lesz mert regen szerepelt a nőci és gondoltam ismét felhozod (es amugy jol tetted volna, mert imadom), aztan tovabb olvastam es ugy gondoltam, hogy Sulli lesz az :D ne kerdezd miert XD aztan jott az a gondolat, hogy Chenhez megy, majd vegul az hogy Minseokhoz es tada gyozott Xiumin, mert tenyleg o lett. :D Nagyon tetszett a párbeszédük es egyre jobban megkedvelem Xiumint DE csak a tortenetedben :P mert, nem a szivem csucske amugy ez a gyerek (jo nagyon utalom tessek kimondtam, megha csak zarojelben is ) :/ de a ficidben igazan kedvelheto karakter :) szoval Xiunak egy 10est (vagy 9 es felet :P).
    Éééés most jöjjön a nap kérdése! Vajon ki állhatott az EXO bikájának ajtajában???......hát én :D IS lehetnék de 1. Nem vagyok férfi 2. Nem tudom hol lakik Yifan, ugyhogy ez a kerdes meg log egy kicsit a levegoben mert tuti, hogy nem fogod nekem bespoilerkedni :( vagy szeretsz minket annyira? *.*
    Szívesen leírnám vulgáris kifejezésekkel, hogy mennyire nagyon várom A fejezetet de sokat káromkodok szóban, írásban,morzéban,füstjelben meg mindenben :/ (annyiszor szoltak ram, hogy most visszaveszek :( ) de azert elhiheted, hogy Kurvára várom! :DDD remélem nem sokára olvashatom! *.*
    Puszil a már szappannal kimosott szájú olvasód Bius <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát édesem, nem ígérem, hogy minden habos-babos lesz, de abban biztos lehetsz te és mindenki más is, hogy a 30. fejezet után látványosan meg fog változni a történet hangulata. *perv smile* A későbbiekben egy kicsit boldogabb és talán átlagosabb fejezeteket fogtok olvasni, de ígérjétek meg nekem, hogy velem maradtok a végsőkig! Juj, ez de nyálas lett! Látjátok, már készülök a későbbi fejezetekre xDD
      Az én fejemben egyértelmű volt ugye, hogy Xiuminhez fog menni a pösze, mivel kiderült, a hörcsögarcúval könnyedén beszél ilyenekről. Bevallom nekem sem a szívem csücske Xiumin a valóságban (veled ellentétben én nem utálom, csak nem tartozik a kedvenceim közé), viszont itt karakterek terén egyik személyes kedvencem. (Ahogy CL is, és ne aggódj, ő is lesz még, és később fontos szerepet fog betölteni ;) ). Igyekszem majd egy kicsit többet szerepeltetni Minseokot, mivel baromi nagy arc a gyerek, és nem akarom, hogy ritkán szerepeljen ^^ Szóval majd direkt úgy írom, hogy mindenhol az ő feje legyen xDDD (Just kidding).
      Eldöntöttem, hogy leszek olyan tündérborsó veletek, hogy elárulom, egy másik EXO tag nyitott ajtót Sehunnak... Mondjuk ezzel szerintem nem mondtam olyan sokat, de mindegy xDDD Gondolkodjatok csak ^^
      Szerintem péntek és/vagy szombat magaslatában kiteszem a 30. fejezetet, amiért tuti imádni fogtok! ^^
      Köszi, hogy írtál, remőlem ezt a következő résznél sem mulasztod el! :3
      Noel ♥

      Törlés