Oldalak

2015. július 10., péntek

26. fejezet

26. fejezet


 Mindössze tizennégy éves lehettem, mikor Haneult megismertem. Valószínűleg még nem voltam annyi, hiszen márciusban állt be hozzánk dolgozni; ugyanis szobalányként vettük fel. Mikor először megpillantottam egy másodpercre megállt a szívem, hogy az is megcsodálhassa nem Földiekhez méltó tisztaságát, amelynek fénye elvakította elmémet. Dús, világosan csillogó barna haja válla tetejét simogatta, ezzel is kiemelve ovális fejformáját. Keskeny, nőies álla volt, vékony, rózsaszínes színben játszó igéző ajkai, hihetetlenül édes pisze orra, és ártatlanságtól ragyogó hatalmas barna íriszei. Törékeny alkata láttán már azt hittem csak a bemutatkozáskor történő kézfogástól összeroppantom vékonyka kezét, s ahogy észrevette túlzott óvatosságomat, csuklóját lazán tartva, tenyerét szája elé helyezve ajándékozott meg halk, zavarban lévő kuncogásával, amely ott helyben megdobbantotta ketyegőmet. És akkor fogtam fel, hogy az a varázslatos szépség, az a mesékbe illő tündér, nekünk fog dolgozni, mint szobalány.
 Még mielőtt Jimin került volna a helyére, Haneul végezte azt az alantas munkát, amit nem egy hozzá illő, értékes személynek találtak ki. Fájdalmas volt néznem, hogy egy olyan hihetetlen szépség, mint ő takarítja a konyhát, beágyaz utánunk, vagy az egyszerűbb háztartásbéli szükségleteket elégíti ki. Gyűlöltem, hogy méltatlan tetteket kell eltűrnöm tőle, de akárhányszor megpillantottam azt a varázslatos mosolyt arcán, azt kívántam bárcsak örökre a szobalányunk lehetne.
 Megérkezése után néhány héttel már éreztem, hogy beleszerettem. Mindig azt hittem, hogy a szerelem egy olyan valami, ami megváltoztatja az ember életét, amint belép abba. Én ezt az érzelmet máshogy definiáltam volna; nem változtatott a szokványos, néhol szürke hétköznapjaimon Haneul iránt táplált gyengédségem, sokkal inkább szebbé tette azokat. Akárhányszor a világ megfordult a saját tengelye körül, és új napra virradtam, örömmel köszöntöttem először Őt, hogy boldog mosolya lehessen az, amit aznap elsők közt pillantok meg. Bár Haneul több mint tíz esztendőt vert rám, olyan közvetlenül viselkedett a jelenlétemben, mintha egy korombeli szűzkislány lett volna. Holott akkor már egy érett, huszonnyolc éves dolgozó nő volt, egy csodálatos öt éves fiúgyermekkel, ki sokat örökölt édesanyja varázsából.
 Életem első szerelme sokat mesélt gyermeke apjáról, s arról milyen ocsmány mód hagyta el őt, és az ifjú Yungyeomot is. Nem volt eltérőbb a többi hasonló esetnél, az ok itt is ugyanaz volt; az apa félt az elkötelezettségtől és huszonhárom éves, főiskolás fejjel, nem a gimnáziumi szerelme gyerekére és felelősségére vágyott. Haneul elmondása alapján a férfi karriert akart, utazásokat s egy jól kereső munkát, aminek segítségével majd megfelelő anyagi biztonság tud nyújtani későbbi családjának. De ez akkor nem Haneul volt, ami neki hihetetlenül fájt. Tudom, hiszen mondta; pontosabban szenvedve idézte fel az érzést, amikor is meg kellett tanulnia egyedül boldogulni. Sok mindent feladott a fia érdekében, de egyszer sem bánta meg, hisz Yungyeomért megérte. Haneulnak a gyermeke volt az első, így a saját céljait félretéve csak és kizárólag az öt éves kisfia jólétéért élt, nem foglalkozva boldogtalanságával. Hiszen akkor azt mondta, nem volt az.
- Reménykedem abban, hogy egyszer majd olyan remek fiam lehet, mint Yungyeom egy olyan csodálatos nőtől, amilyen te is vagy! – Ezek a szavak hagyták el ajkaimat, amikor gyerekével az ölemben próbáltam vigasztalni azt a nőt, akit már akkor boldoggá akartam tenni. Keserű mosollyal arcán fogta meg, akkor még fiatalságtól remegő kezeimet, őszinte szeretettel szemeiben.
- Tudod Sehun; néhány évvel ezelőtt jobban örültem volna, ha beléd szeretek, nem pedig Yungyeom apjába.
 Szerettem Haneult, az életemnél is jobban. Vigyázni szerettem volna rá, biztonságot nyújtani neki és a fiának is, emellett éreztetni vele, hogy számomra ő az első és egyetlen! Persze, ezt akkor már ő is pontosan tudta; egyértelműek voltak az érzéseim, és Haneul már elég tapasztalt hölgy volt ahhoz, hogy ezt képes legyen észrevenni. Akkori szobalányunk is szeretett engem, csak éppen úgy, mint nővér a fiatal öccsét. És hogy bántott-e? Furcsa mód, egy cseppet sem érdekelt. Amíg a közelemben tudhattam, amíg láthattam édes mosolyát, s hallhattam elbűvölő kacagását, addig nem foglalkoztatott miféleképpen szeret engem. A lényeg az érzés volt, de az, hogy az pontosan milyen, már részletkérdésnek számított. Az ölelései, meleg pillantásai, velem töltött órái mind kedves emlékként élnek bennem a mai napig, ugyanazt a gyermeki álmot őrizve maguk mellett: Egy nap majd feleségül vehetem, és olyan életet teremthetek neki, amit mindig is megérdemelt. Sajnos ezt a varázslatos elképzelést csak két dolog tette tönkre. Az egyik, hogy Haneul nem volt belém szerelmes, és képtelen lett volna hirtelen olyan érzéseket táplálni irántam. Testvérként tekintett rám, legjobb barátként, bizalmasként nem pedig potenciális férjjelöltként, ami valójában akartam lenni. Ez a tény messze repített tőle, de a másik ok egyenesen meggyilkolta még azt a reményt is, ami a közeli barátságáról szólt, arról az állandó kapcsolatról, ami már akkor megvolt köztünk. Ez pedig az a gusztustalan nyári éjszaka volt, amikor is véglegesen felnőttem.
 Fáradtan feküdtem ágyamban, mesebeli szépségeken gondolkodva miközben a plafonon elhelyezkedett foltokat bámultam, amikor is különös hangok ütötték meg fülemet. Keserű, halk sikolyokhoz hasonló foszlányok népesítették be kellemes csendemet, ismerős orgánummal megformálva rettegésüket. Túlságosan is ismerős, halk hangok voltak azok, amelyek egyszerűen nem hagytak nyugodni. Valami furcsa okból kifolyólag, féltem. Mintha egy számomra kedves valami rettegne. Megpróbáltam lehiggadni, hogy átlagosnak tűnő léptekkel legyek képes lemenni az alsó szintre, ahol anyám egy magazint olvasgatva, teljesen közömbös arckifejezéssel ült a kanapén, figyelmen kívül hagyva érkezésem, és az egyre hangosodó, furcsa hangokat. Sosem ápoltam közeli viszonyt a szüleimmel, de elvoltunk egymás mellett; nem ütköztünk a másik útjába, és olykor-olykor még el is beszélgettünk olyan hétköznapi dolgokról, mint barátok és iskola. Nem különösebben zavart, hogy anyám és apám nincs velem sokat, hisz a munkájuk miatt azt hittem ez természetes. De anyám akkori semlegessége megrémisztett, hisz a kétségbeesett sikolyokat tisztán lehetett hallani az éjszaka némaságában. Szorongó hangok voltak azok, melyek egyenesen apa szobájából származtak.
- Anya, hol van apa? – Ijedten fordultam a nőhöz, kinek az életemet köszönhettem, de ő csak olvasott tovább, mintha ott sem lettem volna. Feldühített! – Hol van apa?!
- Mondtál valamit? – Hangja közömbösen csengett, olyan hangsúllyal szavaiban, mintha egy senkihez beszélne. Mondjuk az ő szemében az is voltam; egy jelentéktelen semmi, akinél még egy kutya is többet ért a számára.
- Igen képzeld, mondtam! Azt kérdeztem, hol van apa?! – Üres pillanatról pillanatra lettem egyre feszültebb, teljesen megijedve a semmitmondó kérdésnek tűnő válaszra várva.
- Apád jelenleg dolgozik, ne zavard! – Robotokhoz illő monoton hanglejtéssel ejtette ki ezt a néhány szót ajkain, olyan semleges csillogással szemeiben, ami egyszerűen megrémisztett. A hideg futkosott hátamon, ahogy akkor anyámra néztem, mintha egy teljesen idegen ember pillantott volna vissza rám. Egy ismeretlen nő, akinek semmi köze nem volt az életemhez, legfeljebb annyi, mint a többi élő embernek ezen a Földön. Akkor ezt egy furcsa, rossz érzésnek könyveltem el, és fogalmam sem volt arról, hogy ez a valami csupán az igazság keserű leplét foglalja magába, ami később mindig bennem fog lappangni, akár egy rég elfeledett emlék. Épp ugyanolyan borzalmas érzelem lesz az is, mint az azon estén történtek mindene.
 Mit sem törődve anyám közömbös mégis szigorúan tiltó szavaival, először hihetetlen nagy határozottsággal indultam meg apám magánlakrésze felé, ahonnan egyre több és egyre hangosabb hangok szivárogtak ki, ezzel mindig szorítva a kötelet nyakamon. Fuldokló érzés kerített hatalmába, ami megállt parancsolt lábaimnak, melyek csupán tovább akartak haladni, s megtalálni a szenvedő sikolyok forrását. Pillanatokig csupán a rettegés legkegyetlenebb fajtája tartott fogságban, negédes mégis hátborzongató szavakat suttogva fülembe. Mi van, ha valami olyat tudok meg, amit sosem akartam? Ha olyat látok, amit nem kellene… Találhatok valami rosszat, ami elborzaszt? Lehetséges az, hogy jobban járnék, ha nem nyitnék be apámhoz? Már majdnem az igent akartam formálni fejemben megteremtett ajkaimmal, amikor a gondolatmenetemet egy hangosabb, kétségbeesett nyögés vágta ketté, olyan élesen, ami megdobbantotta szívemet. Ismertem azt a hangot.
 Ellökve magamtól azokat a kínzó érzéseket, meglepően erősen téptem fel a dolgozó ajtaját, ám a hirtelen rám tört elszántság abban a szent másodpercben rohant ki a világból, amint megpillantotta azt, amit nekem kellett néznem. A gyönyörű porcelánfehér bőrön akkor a szenvedés izzadtságcseppjei uralkodtak, csípve annak minden egyszer szegletét. A hosszú kecses nyakon, kékes színben játszó, helyenként lilán csillanó foltok éktelenkedtek, kegyetlen előjelekre utalva. A mindig ragyogó, elbűvölő arc akkor a félelem torzulásába burkolózott, elveszítve a világ legcsodálatosabb mosolyát, ami azon az estén csupán a fájdalomból keletkezett sírás segítségére szolgált. Hatalmas barna íriszeiből sós nedű csordogált ki, végigfolyva arcának előkelő élén, azzal lehullva a padlóra, teljes tehetetlenséget sugallva. Tökéletes alakját eltakaró ruhája százfelé szaggatva hevert itt-ott, ezzel felfedve a nem emberi szemeknek való szépséget: gömbölyded mellei hibátlan formái egy másodpercre teljesen elvették az eszemet, ahogy az is, mikor bepillantást nyerhettem testének legnagyobb ékességébe. A világegyetem legcsodálatosabb nőjének legbecsesebb részét pillanthattam meg, nem hozzá méltó módon; nem akarta, hogy ezt lássam, ahogy én sem így akartam ezt megismerni. Hiszen akkor nem az enyém volt…
 Földbe gyökerezett a lábam, ahogy azokat a kezeket pillantottam meg szerelmemen, amik részben az enyémek voltak. Aki birtokolta Haneul testét, tőle származtam; az ő vére voltam, miatta születtem meg, s részben miatta szerettem bele abba az Angyalba, akit Ő akkor, gusztustalan módon fogdosott. Hányingerkeltő volt azt nézni, ahogy a nőt, akit szerettem az a férfi érintette, akit szeretnem kellett volna. De gyűlöltem őt; s nem csak azért, mert úgy simított végig Haneul arcán, ahogy én szerettem volna, hanem mert a szobalányunk ezt nem akarta. És igen, én láttam; Láttam, ahogy apám megerőszakolja őt!
 Monoton nyögések, egyszerű vad döfések voltak azok, amiket az apának nevezett férfi a saját beteg vágyainak okozott; Haneulnak meg csak merő fájdalmat. A látványtól testem befeszült, arcom a dühtől eltorzult és éreztem, képes lettem volna megölni őt; lábaim mégis egyhelyben maradtak. És hogy miért?
 Mikor már lépni akartam, hogy véget vetek annak a szörnyűségnek, ami a szemem előtt lejátszódott, hirtelen halk szipogásra lettem figyelmes, ami a szoba egyik eldugottabb sarkából származott. Édesanyjához méltó ragyogása neki is eltűnt varázslatos orcájáról, ahogy a rideg, minden szenvedését kifejező könnyek végigfolytak puha bőrén, egyenesen lesokkolt íriszeiből utat törve maguknak. Az apró gyermek némán sírva tűrte a látványt, csendes segélykiáltásokat dobva a semmibe, abban a furcsa reményben, hogy talán majd valaki felkelti őt abból a lidércnyomásból, amelybe akkor csöppent. Nézte, ahogy mindig önfeledten boldog édesanyja akkor összeroppan a megalázottság és a félelem házába száműzve, amelynek teteje egyszerre dőlt rá és kisfiára.
 Ajkaim hebegése, valamiféle különös jelet adtak a szenvedő nőnek, ki addig szorosan behunyt szemeit, hirtelen kinyitotta s egyszer csak rám emelte megfáradt már teljesen elveszett tekintetét.
- Sehun… - Nevem halk nyögése, szünetre kényszeríttette apám undorító mozgását, amely egy pillanatra még az időt is megállította.
- Felejtsd el azt a kis szarházit! – Váratlanul érkezett erős kéz ragadta meg Haneul gyönyörű hajának tincseit, ezzel csendes nyöszörgést kiváltva a sokat tűrő nőből. Ekkor reflexből cselekedtem; akkor még zsenge testrészeim hirtelen indultak meg apám felé, arra sem gondolva velem mi minden történhet. Csupán Haneulra és lelkileg roncs kisfiára tudtam gondolni: mindössze őket akartam megmenteni.
 Egyik kezem erősen fordította felém apámat, miközben a másik ökölbe szorítva érintkezett a férfi arcával, ezzel kicsit ellökve őt a hozzá nem méltó nőtől, ki egy másodperc erejéig fellélegezhetett.
- Szeretlek Sehun… - Alig jutott el tudatomig édesen csilingelő hangja, ugyanis a rögvest magához tért férfi, egy jól irányzott ütéssel terített a földre, ezzel teljesen megbénítva testem. Porig alázva feküdtem a padlón érezve, hogy egy hatalmas láb nehezedik mellkasomon, egyre mélyebbre ásva engem. Fulladozva próbáltam leszedni magamról a férfi összenyomó testét, de túl gyenge voltam; így csak vártam a szívemet összetörő pillanatra, ami alig néhány pillanattal később, el is ért ketyegőmig.
- Hagyd! Inkább… folytasd – Azt hittem meghalok kijelentése hallatán; de segített. Apám lába eltűnt rólam, s részeges módjára visszatántorgott Haneulhoz, kinek könnyei ismételten kibuggyantak varázslatos szemeiből. – Csak hadd vigye el innen Yungyeomot!
- Felőlem – horkantott nem törődve már velem, tovább falva Haneul hosszú nyakát, mintha valami édes, mámorító édesség lett volna. Rosszul voltam a látványtól; éreztem, ahogy kavarog a gyomrom.
 Megsemmisülve szorítottam magamhoz a még mindig dermedt gyermeket, hogy kimenekíthessem abból a szobából, ahonnét továbbra is gyomorforgató események zajlottak. Lassan tártam ki a nyílászárót, még egyszer utoljára rápillantva a nőre, akit mindennél jobban szerettem.
- Sajnálom Sehun… - Ezek voltak az utolsó szavak, amiket hallottam tőle. Miután kivittem onnan a folyamatosan könnyekkel küszködő Yungyeomot, a nappaliba vezettem őt, ahol leültettem egy puha szófáról, megpróbálva megnyugtatni. Rezgő teste nem akarta abbahagyni a pánikrohamot, így öleltem őt; simogattam selymes haját, nyugtató szavakat suttogva fülében, egészen addig a másodpercig, míg édesen búgó elméjét el nem nyomja az álom. Amikor ez megtörtént akkor sem engedtem el karjaim szorításából; szükségem volt valakinek a közelségére, annak érdekében, hogy ne roppanjak össze.
- Megmondtam, hogy apád dolgozik! – Élesen csengő, hideg női hang hasította ketté egy pillanatra megnyugodott lelkemet, ezzel elvágva az utolsó tartókötelem, ami a józanságomat biztosította. Eltörött az edény, megszűnt egy bizonyos valami bennem, amit egészen addig a percig erősen őriztem magamban. Csupán hitetlenül meredtem anyámra, kinek közömbösségét végre valahára megértettem; gyűlölt engem. Fogalmam sem volt utálatának okára, de mikor ily módon szólt hozzám azon a gusztustalan estén, mindent megértettem. Legalábbis eleget ahhoz, hogy elvágja az utolsó ép ideget fejemben. A nőnek alakja egyszeriben eltűnt, mintha ott sem lett volna, holott pontosan tudtam, anyám beszélt akkor.
 Hirtelen kinyílt egy ajtó; meggyötört test csoszogott ki rajta, szakadt egyenruhában, véraláfutásos bőrrel és az örökre elvesztett vidámság hűlt helyével akkor már nem ragyogó szemeiben. A puha szófa mellé sétálva gyenge karjaiba vette álomba feledkezett gyermekét, ki a lágy érintések sorozatára nem ébredt fel. Lassú léptekkel hagyta el a helységet, rám sem emelve tekintetét, amelyekből csak a megkeseredett fájdalom pislákolt. A nő, kit szerettem, kilépett az életemből, abban a pillanatban, mikor a kitárt bejárati ajtón eltávozott. Örökre.
 Rohantam! Próbáltam a sötét utcákon meglelni kecses alakját, utolérni magatehetetlen létét, s újra látni varázslatos arcát. De hiába szakadtak ki lábaim helyükről, azt a nőt sosem leltem meg, csupán egy elhagyatott parkban találtam menedéket. Nem akartam aznap éjszaka hazamenni, hisz képtelen lettem volna a szüleimre nézni. Félő volt, hogy valamelyiküket megölöm; így csak leültem egy padra, amelyen egy könyvet találtam. Utána következő életem egyetlen örömét; a Lidércnyomás-t. Keresztbe feküdtem el a kemény falapon, amely az ülőhely alját képezte; a csillagokat bámulva döbbentem rá arra, hogy a rémálom, amibe akkor belekerültem, csupán a gusztustalan valóság, legkegyetlenebb fintora.
 Szemeimre lassan álom telepedett, amely néhány másodpercre elfeledtette velem mindazt, amely a későbbiekben rám várt. De akkor erre még nem akartam gondolni. Azon a nyári éjszakán az a pad volt az ágyam, s a csillagok gyermekkorom őrzői. Viszlát gondtalan élet, remélem, egyszer még összefutunk!

23 megjegyzés:

  1. Sziaaa! ^^

    Végre eljutottam ide, aztán meglepve tapasztaltam, hogy máris van új fejezet, így gyorsan elolvasva, végül itt van a beígért véleményem. Az eddigi összes fejezetről, csupán röviden. :D

    Tényleg hihetetlenül írsz fiatal létedre és ezt nem tudom elégszer hangoztatni. Tulajdonképpen egy-két elíráson nincs is gondod, csupán a vesszőkkel. :) Ez pedig tényleg elég kevés és biztos vagyok benne, hogy hamarosan a vesszőket is sikerül kijavítanod. :D

    Nagyon tetszik az egész történet. Sehun hatalmas változáson ment át ezt meg kell hagyni; mind a történet és mind a fejezetek alatt. Ahogy megismerhettem azt az oldalát, amit csak a húgának tartogat az borzasztóan édes volt. Aztán Yifannal való kapcsolata is elég érdekesen alakul, ahogy az elején még mennyire idegesítette az a bizonyos vigyor -, amit akkor még én is frusztrálónak tartottam -, aztán mostanra meg már mondhatni, hogy szereti. :) Szerencsére nincs olyan messze már a 30. fejezet, mégis zavar, hogy nem tudom, Kris hogyan érez Sehun iránt, mert ugyan az idősebb tett a szöszire olyan megjegyzéseket, amik arra következtettek, hogy tetszik neki Sehun, mégsem tudok teljesen biztosra menni. Aha, tényleg jól csavarod a szálakat. :"D

    Haneulról eddig végig úgy gondoltam, hogy Sehunnál egy sokkal idősebb, érett, felnőtt nő... és végül is nem tévedtem nagyot, mégis ennek a fejezetnek az elején azt hittem, hogy nagyjából tizenhat éves lehetett, aztán... Hát, kellemese csalódás, meg kell hagyni. :D Amikor Sehun beszélt róla - az előző fejezetekben -, végig azt gondoltam, hogy Haneul meghalt azon a nyári éjszakán, aztán most megdöbbentett, hogy "csupán csak" kisétált Sehun életéből. (Mindig Sehunnie-nak szoktam hívni, most mégsem tudom, mert egyszerűen erre a személyiségre jelenleg nem illik. xD)

    JondDae a kedvencem, tényleg. Örülök, hogy ő Sehun legjobb barátja, annyira illik hozzá. Igazából talán lehetett sejteni, hogy Minseok a pasija, mert annyira ódzkodott attól, hogy Sehunnie (hah, siker xD) találkozzon vele, mégis meglepett. Aranyosak együtt, szeretem a XiuChen párost, olyan rég olvastam már velük. :"3 JongDae-vel kapcsolatban még annyi, hogy kicsit röhögnöm kellett, amikor kiderült, hogy ő egy hihetetlen táncos. PONT Ő, AKIT MINDIG KINEVETNEK a tagok, ha táncról van szó. Félre ne értsd, ez tetszik, mert imádom Chent és szerintem különösebben nem is táncol rosszul, mégis vicces azt olvasni, hogy ő egy ilyen híres táncikáló sztriptíz táncos. :""D

    És az még így eszembe jutott, hogy olvastam pár véleményt, amiben megemlítették, hogy hogyan lesz a KrisHun kapcsolat, miszerint mindketten küzdeni fognak a dominanciáért. AHA, Sehun biztosan ki lesz kicsit akadva, de igazából ez rohadt vicces szituáció. És erről a dominancia harcról most eszmbe jutott, hogy ha shippeled a SeKai párost, akkor te melyiküket tennéd alulra? :"""D

    Naaaagyon várom a folytatást, végre nem kell azért panaszkodnom, hogy miért vagy ennyire gyors. :") Tényleg imádom ezt a ficet, köszönöm, hogy olvashatom. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Pont beletrafáltam, hogy te is végeztél és én is raktam ki újat. ^^ Amúgy magamtól sosem írom meg ma és rakom ki, de itt van nálam a no.1 olvasóm, aki konkrétan kényszerített, hogy írjam meg a folytatást. ^^

      Bevallom nagyon nem szeretem, amikor előveszik a koromat, hiszen azzal kapcsolatban általában ledegradáló megnyilvánulásokat kapok, amiken azért elég rendesen fel szoktam húzni magam. Így nem is nagyon szoktam elmondani másoknak a korom, de itt valamiért mégis megtettem xD És örülök, hogy sokaknak ezzel kellemes csalódást okoztam ^^ Oké, a vesszőket aláírom, sosem voltam jóban velük. De mentségemre szóljon, hogy automatikusan kijavít a word. Az a kis dög xD

      A kamaszok változnak még ilyen idősebb korban is. Ezzel a történettel az elején ezt akartam szemléltetni; Sehun 14 éves korában komoly dolgokon esett át, ami nagyban megváltoztatta őt és az életét is, és igazából a történet nagy része arról is szól, hogyan vészeli át ezt az időszakot s miképp találja meg önmagát. Ebben persze nagy szerepe van Krisnek is, és a Sehun környezetében élő embereknek. Ezt így elmagyarázni nem tudom, szerintem mindennél többet mondanak a fejezetek és maga Sehun karaktere. Ami magát a KrisHunt illeti, hamarosan az eljön és szerény személyem már nagyon röhög az összejövetelen xD

      Haneul karaktere nem olyan rég pattant ki a fejemből, amikor is rájöttem, hogy erre az ominózus éjszakára valami "jót" kéne írni. Fogalmam sincs, hogy jutott ő eszembe, de nagyon örülök, hogy sikerült kitalálnom. Fontos ember volt Sehun életében, olyan aki minden cselekedetével befolyásolja őt, hiszen az első szerelem nagyon meghatározó, ahogy az is, hogyan van annak vége.

      JongDae-t a legjobb barátomról mintáztam, mert mi is valahogy ilyen kapcsolatban vagyunk, mint Sehun és Chen. Sok mindenben hasoníltanak ők, de nagyon különbözőek is, aminek köszönhetően sosem unják meg egymást. Nem terveztem olyan nagy titokra a XiuChen párost, de mindenképp szerettem volna egy mellékszálat ebbe, ami ennyiben nagyjából ki is merült ^^ Amúgy nem értem Chen-t miért röhögik ki a tánca miatt, szerintem jól nyomja xD Mellesleg a sztriptízhez nem kell egy Kim Jonginnak lenni xD

      Jaj, hát az fergeteges lesz, de szerintem elég egyértelmű hogy ki lesz alul.... Na vajon. xD Amúgy nem olyan sokára fogok írni egy SeKai-t szóval ott majd kiderül ki lesz alul... Amúgy szerintem ficiben személyiségfüggő ki az uke és ki a seme, de kinézetben én inkább Sehun-t raknám alulra. Bár nem tudom. Kainak is vannak nagyon uke képei szóval ez majd elválik.

      Nagyon köszönöm, hogy ilyen hosszasan írtál nekem, és tök jó, hogy már nem zavar a villámkezűségem xD Hamarosan jövök a folytatással, és köszönöm, hogy imádod a történetet! IMÁDLAK!

      Noel ♥

      Törlés
  2. Hali, újra itt vagyok senpai!^^
    Ez... ez eszméletlenül jó lett! Felülmúlta a várakozást, egyáltalán nem csalódtam, nagyon tetszett. A vége fele már-már könnyeztem. Az utolsó pár mondat meg a prológusban is benne volt, ha jól emlékszem.^^ Valahogy nem tudok mit írni, Akashara (remélem jól írom :)) mindent leírt amire gondoltam, teljesen egyet értek vele. :D Most már arra lennék csak kíváncsi, hogy Kris mit reagál, és arra, hogy esetleg Sehun látja-e még valamikor Haneult. Vészesen közeledik a 30.rész, remélem nem az lesz az utolsó, mert nagyon megszerettem az egészet. :) Már el is képzeltem, ahogy Sehun sütögeti Jongdae-nak a baklavát. XD Várom a folytatást!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali Kohai! ^^
      Nagyon köszönöm, ezzel a fejezettel megszenvedtem, de örülök, hogy nem okoztam csalódást. Igen, az utolsó mondat a prológusból volt egy az egyben. Tök jó hogy ilyen jól emlékszel rá! Most meghatódtam ^^
      Nem a 30. fejezet lesz a történet utolsója, csak ott lesz a lényeg! ˘˘
      Na, de majd hamarosan úgy is jövök a folytatással! Köszi, hogy írtál nekem!
      Noel ^^

      Törlés
    2. Egyértelműen megérte szenvedni érte, szerintem, ez lett az egyik kedvencem. *-* Örülök, hogy nem az lesz az utolsó. :) Kíváncsi vagyok, mit hozol még ki belőle. :D Várom a folytatást!^^
      Ui.: Milyen volt a Con? Én nem voltam, kicsit kíváncsi vagyok. :)

      Törlés
    3. Most nekem is ez a kedvencem ^^ Szerintem ti megölnétek, ha a 30. fejezettel zárnám a történetet, ugyanis ott még semminek sincs vége. Valójában, ott kezdődik a lényeg. ;)
      A con fantasztikus volt. ^^ Ez volt életem legjobb conja!!! Találkoztam Lettyvel, meg még néhány cuncimókus emberkével, vásároltam kpop cuccokat, szarrá táncoltam az agyam és rohadt jó idő volt! :3 Tehát most szórakoztam a legjobban! ^^

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    5. Most kíváncsi lettem, mit fogsz még kitalálni. *-* Örülök, hogy jól érezted magad. :) Remélem egyszer én is kijutok, sok jót hallottam róla. :D Hmm Letty blogjait olvasom, és nagyon szeretem. :D Igazából általa ismertem meg a k-pop-ot, a fanfic-eket. :D

      Törlés
    6. Az is elérkezik majd, nem is olyan sokára. ;) Ja, nagyon fasza kis con volt. Letty is nagyon sucskalángos módjára viselkedett, még a feleségem is csípte.

      Törlés
  3. Szia :)
    Hát, huuuhhh... nagyon nem erre számítottam. Nem is tudom mit írhatnék, szóval előre sajnálom. xD
    Először is: olyan sok idegesítő Haneul nevű karakterről olvastam, hogy egyszerűen csak rosszat tudtam elképzelni. persze, amint elolvastam csak egy angyal láttam magam előtt.. egy Sehunnal kb. egy időset. Szóval, nagy meglepetés volt számomra, hogy ilyen idős és van egy fia is. És hogy Sehun tényleg szereti, sőt mint kiderül, talán Haneul is őt.
    Sehun anyjának viselkedése valami fergeteges. Én a történet nmagy részén azt hittem, hogy csak Sehun nem szeret otthon lenni, mert más, de igen, mostanában megvilágosodtam, hogy valójában kiutálták. Gusztustalan, hogy hogy beszélt a saját fiával, miközben a férje az egyik alkalmazottat... Hát értem én.
    Arról a bizonyos jelenetről nem szeretnék nagyon semmit írni, mert arról egyszerűen képtelen vagyok összeszedni a gondolataimat, de hogy még a fia is ott volt..
    Aztán visszaérve az anyja ugyanakkora - nem is tudom mivel - várta. *fcking szóhasználat.. jjang xD*
    Sajnálom Sehunt, hogy nem találta meg, de valószínűleg semmi érdemlegeset nem tudott volna csinálni, de mégis.
    És így jutott el a parkba és így találta meg A könyvet, biztos ezmiatt is lett neki ilyen fontos, hogy egy ilyen eset után találta meg. Ennek a komoly résznek a végén csak az tudott a fejembe járni, hogy Sehun a könyvet is elmondja-e neki, és hogy Kris mit fog hozzá szólni. Tudom, tudom... mindig a lényegtelen dolgokon agyalok xD
    Nagyon kíváncsi vagyok Kris reakciójára, hogy hogy próbálja megnyugtatni és persze arra is, hogy miután elmondta, Sehun milyen állapotban lesz.
    Köszönöm, hogy olvashattam, imádtam. <3
    Várom a folytatást ^^ Remélem, hogy ezután kimászunk ebből a depi hangulatból O_O Nem baj, ez így tökéletes, csak a legvége legyen boldog :3 (Sajnálom, hogy ilyen kis nyomi lett, de ilyen komoly történetek után nem tudom összeszedni magam >< )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Reméltem, hogy nem ilyenre számítottál, ugyanis az nem lenne valami pozitív rám tekintve. De örülök, ha sikerült meglepetést okoznom.
      Életemben nem olvastam még Haneul nevű nőkről így bennem nem volt egy ilyesfajta "előítélet, nekem csak szimplán kellett egy női név, és ez tetszett meg. Valóban ennél a névnél nálam is egy angyal jelenik meg, valószínűleg ezért is döntöttem végül e mellett. Az angyali kisugárzása miatt is szerette őt Sehun, de azt tényleg nem írtam le, hogy Haneul ezt viszonozta-e. Még nem tudom, hogy erre a kérdésre szeretnék-e választ adni.
      Ezen nincs mit szépíteni, Sehunt tényleg kiutálták. Illetve ő döntött úgy, hogy olyan emberekkel nem akar foglalkozni, mint amilyenek a szülei. Gusztustalan ezek a szülők, tudom.
      Megértem. Azt a jelenetet ugyan szerettem írni, mivel nagyon jóra sikerült megfogalmaznom, de megértem, ha nem tudsz mit mondani. Főleg, hogy Yungyeom is ott volt.
      Lehet csak én vagyok a fáradt, de ezt most megmagyaráznád? xD Az anyjás részt.
      Erről a megtalálós dologról is lesz majd szó a folytatásban.
      Ennek a könyves dolognak a következő fejezetben lesz egy kis visszhangja, de különben nem kerítek hatalmas feneket a dolognak. Csak Kris reakciója lesz, semmi több.
      Köszönöm, hogy írtál nekem! ^^
      A folytatás is még kicsit depis lesz, de utána már nem igazán lesz az. Tehát már nem ilyen öngyilkos hangulatú lesz a történet, sokkal inkább átlagosabb. Ha érted mire akarok kilyukadni xD
      Hamarosan hozom a folytatás! <3
      Noel

      Törlés
    2. Sajnáloom~~ pfff fogalmam sincs xD igazából olyasmit akartam, hogy flegasággal/semlegességgel.. érted xD a fáradtság rossz tanácsadó ><
      Értem és nagyon várom. Főleg, mivel ha jól olvastam érdekesen fognak összejönni, habár most sokkal inkább a közelebbi jövő izgat ^^ :3
      Köszönöm, hogy válaszoltál <3 és azt is, hogy értelmetlenségen ellenére ilyen kedvesen :3 xD

      Törlés
    3. Így már minden világos xD Köszi.
      Hamarosan tényleg jövök a folytatással, szerintem olyan kedd-szerda magaslatában.
      Szerintem jó lesz az, amit kitaláltam és remélem, hogy majd nektek is tetszeni fog.
      Noel ^^

      Törlés
  4. Úristen, szegény Haneul.... ez volt az első gondolatom miután elolvastam...
    Végre kiderült ez a borzalmas éjszaka és tényleg rettentően az...
    Jézusom(mér mindig őt szólítom mikor nem is vagyok vallásos?), Sehunt is borzalmasan sajnálom, hogy ilyet kellett átélnie, de Yungyeomnak és -főként- Haneulnak borzalmasabb volt...
    Nem gondoltam volna, hogy ez van a háttérben, de így érthető Sehun gondolkodásmódja, illetve viselkedése.
    Hát Sehun anyja kapcsán ismételten megfordult a fejemben, hogy nem is ő az anyja, mert az a nő olyan rideg volt, hogy biztos vagyok benne hogy nem ez volt az első alkalom, de hogy az utolsó sem... Az ilyen embernek nem nevezhető valamiknek a börtönben, vagy legalább a pokolban a helye, undorító az ilyen....
    Hjajj anyám, nem gindoltam volna, hogy pont ehez a részhez nem fogok majd tudni mit írni, annyi biztos hogy megint a hideg futkosott a hátamon...
    És még csak enni sem ettem, előbb inkább ezt elolvastam, hiszen ez elsődleges nálam, meg amúgy sem vagyok annyira éhes :D
    Na viszont vissza kanyarodva a fichez, hát Kris reakciójára kurvára kiváncsi vagyok, hiszen azért ez nagyon durva... és hát igen egyértelműen durváb mint ami Yifannal történt... Nem csodálkozom, hogy nem mondta el Chennek, hiszen nem is könnyű ilyen dologról beszélni, viszont biztos vagyok benne, hogy könnyit majd a kicsi Sehun lelkén és azzal hogy ezt elmondta, még közelebb kerülnek majd egymáshoz és így lassan elérkezünk a real Krishunhoz (hogy én mindig itt lyukadok ki xD)
    Na most pedig, még mindig oltári nagy gratulációm, hogy így tudsz írni és ezért minden elismerésem a tied, te vagy a kedvenc íróm és azt hiszem az is fogsz maradni, elnézést, hogy ezt mindig leírom neked, de tényleg így gondolom :) <3
    Nem is tudom mit írhatnék még, mert sok minden kavarog a fejemben, de egyszerűen képtelen vagyok szavakba foglalni, de azért tudd hogy imádlak *-*
    Várom a következőt ^~^
    (U.i.: Ez nagyon nem ide tartozik, viszon megszeretném kérdezni, hogy tudsz e nekem mondani egy párost az exoból. Mindet ismerem persze, de nem tudok választani. Elkezdtem írni és kb az alapsztorim meg van, de a párost nem tudom, úgyhogy gondoltam megk3rdezlek téges is, mert barátnőmmel nem megyek sokra ^^' Tényleg, ne haragudj, hogy ilyennel zavarlak, de én valahogy nagyon nem tudok dönteni...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy most sokkoltalak titeket egy ilyen fejezettel, de ennek ilyennek kellett lennie. Nem finomkodhattam el, hiszen az akkor nem lenne méltó Sehun jelenlegi állapotához. Hiszen ha valami semmitmondó kis dolog történt volna ezen az éjszakán, akkor Sehun pszichoszomatikus tünetei oktalanok lesznek. Gondoltam rá, hogy mondjuk Haneul haljon meg, de látni szenvedni azt, akit tiszta szívből szeretsz, kegyetlen és mindennél fájdalmasabb. Épp ezért döntöttem végül emellett, és ezt csak fogozni akartam azzal, hogy Haneul kisfia is jelen van. Ráadásul ez egy jó indok volt arra, hogy gyűlölje a szüleit, és elegendő szenvedés a különös tünetekre.
      Az teljesen normális, hogy az ilyet nem mondja el az ember a legjobb barátjának, hiszen Chen túlságosan is jól ismeri Sehunt. Valakinek sokat segít, ha olyan személyt avathat be a titkaiba, akit jól ismer, de egyeseket frusztrál, ha olyannak kell erről beszélnie, akit mindenkinél jobban ismer. Na meg Sehun nem akarta azt mondani Chennek, amit Krisnek fog ;)
      Hamarosan jövök a folytatással!
      Noel ^^
      (Attól függ, hogy klasszikus vagy rendhagyó párost szeretnél. De amúgy a fejedben megalkotott karakterekhez kell választani személyt, nem pedig fordítva. Ha már meg van egy adott karakter, csak képzeld el egy adott idollal, és ha passzol rá, akkor megvan az egyik főszereplő. De ha érdekel a véleményem, én szívesen olvasnék egy Dyo x Lay párost, vagy egy SeKai-t.)

      Törlés
  5. Szia!
    Gondoltam, hogy majd holnap írok tiszta fejjel, de hát most is elég tiszta az elmém. Bár ez erős ferdítés, mert sose vagyok százas. :-P de nem ez a lényeg.
    Megint el vagyok képedve azon, amit olvastam. Ilyenre egyáltalán nem számítottam, és milyen nyugodt is volt az életem eddig... Förtelmes az a két ember, de nem is nevezem annak őket. Fúj, máglyára velük ><
    Tudtam, hogy nagy dráma lesz, de ez most padlóra vitt engem is. Szegény Sehun, meg Hanuel...a gyerek meg. OMG hogy tudta szerencsétlen ezt feldolgozni az évek alatt, ha egyáltalán sikerült neki? :-/
    Igen, Yifan úr reakciója nagyon érdekel mindenkit, így természetesen engem is. A kötelék köztük biztos erősebbé válik, ha megbeszélik. Főleg a könyves dologra gondolok.
    Kiváló rész volt, még mindig nem tudom mpdit kezdjel magammal. Àltalában, ha van egy új rész azt egy-két napon belül elolvasom mégegyszer, de most nem érzem, hogy lenne hozzá lelki erőm újra. ^^ Köszönöm, hogy olvashattam.
    Jó szórakozàst a MondoCon-on. Pusz
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már megszoktam hogy a véleményírók nagy része nem százas, szóval jöhetsz! ^^
      Most nem fogtam vissza magam, ahogy a beteg fantáziámat sem és sajnálom, ha ezzel lesokkoltalak. Tudom, Sehun szülei gusztustalanok, de ehhez ez kellett, hogy Sehun lelkének roncs állapota jogos legyen.
      A kérdésedre szerintem fog válasz érkezni a folytatásban, bár nem teljesen világos.
      Ez egy durva rész lett tudom, és bocsánat, ha ezzel kinyírtam kicsit a lelki világod, de ezt nem írhattam gyengébbre. Sehunnak szenvednie kell, hogy később tényleg tudjon örülni.
      Köszönöm, hogy írtál nekem!
      Noel <3

      Törlés
  6. Szia.
    Nem is tudom hol kezdjem.
    Először talán: Ez sokkolt. :/ Tudtam, vagyis gondoltam és számítottam rá hogy ez egy eléggé szomorú és mondjuk úgy érdekes rész lesz... De ez... Erre nem számítottam. Az apja egy farok. Minek kellett kitenni ennek azt a kisgyereket, nem szólva Sehunról. Nekem ez tett be a legjobban. És én utálom az apját, bár az anyja se 100as. Már bocsi. De az a nő egy hárpia, nem is azok még jobbak. Nem igaz hogy így áll a dologhoz. Jól tudta, hogy a férje.. Na igen... És nem csinált semmi. De ahogy leoltotta a fiát. Persze totál biztos hogy Sehun hibája hogy az apja éppen "golgozott" Haneulon, és csak meg akarta végeni, vagy legalábbismegpróbálni megvéden. De biztos igaza van a Sehun k*rva anyját.... -.-
    De az aranyos volt Haneultól, hogy azt mondta hogy szereti. Meg hogy megvédte Sehunt és a kisgyereket. (Az apja akkor is egy állat, mert az ilyen nem ember.)
    Azért Wu Fan véleménye érdekelne. Bár lehet ő is sokkolódni fog. ( 一一)
    De most már jobb lesz(szerintem) a viszonyuk, mert mind ketten tudnak a másik múltjáról. Szóval várom a következőt. És addig elásom magam. (-_-;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Sokkolt. Valahogy erre számítottam, mert még engem is megdöbbentett az, amit írtam, pedig én alkottam. Tudom, Sehun szülei gusztustalan, gerinctelen, és érthetetlen okok által vezérelt személyek, akiket az ember legszívesebben megetetne a farkasokkal. Nem finomkodhattam el ezt a részt, hisz az úgy nem lett volna méltó sem a történethez sem a stílusomhoz. Kegyetlen és undorító; ez tökéletes jellemzi a lelkivilágomat, ahogy ez a fejezet is.
      Kris reakciója lényeges lesz, de a tettei sokkal nagyobb nyomot fognak majd hagyni Sehunban. De ezt majd máskor ;)
      Köszönöm, hogy írtál nekem!
      Noel ^^

      Törlés
  7. Jaaaj te írók gyöngye :) Ezzel a résszel kitisztult sok minden! Nagyon ideges lettem az olvasás közben :@, egyszerre voltam dühös és szomorú. Ezt azért tényleg nem gondoltam volna a szüleiről! Mostmar nem csodalkozom, hogy a gyerkőc ilyen kis elcseszett lett :( Jaj Sehunnie annyira de annyira sajnallak téged!!!! En megvígasztalnálak bármikor szívesen, de azert csak menj ahhoz az Adonisz Krishez :D Nagyon nagy izgalomban vagyok (voltam es leszek is) miattad *.* a történeted drogként hat rám esküszöm *.* <3 Remélem nemsokára hozod :) Adj ennek a hihetetlen nőszemélynek jo sok ihletet Istenem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon cuki vagy, köszönöm! ^^
      Szerintem ez lett az eddigi legjobb fejezet, amit valaha kiadtam a kezeim közül, és nem csak nagyon büszke vagyok rá, de nekem ez lett a személyes kedvencem is.
      Ígérem hamarosan jövök a folytatással és nem kell aggódnod, van ihlet ezerrel!
      Noel <3 <3

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szülinapi ajándék számomra, hogy most írsz, szóval nincsen semmi probléma, hogy csak mos jutottál el ide. Amúgy sem lett volna xD
      Tegnap én magam is átolvastam a fejezetet és kijavítottam a hibákat, amiket találtam és nagyon elégedett voltam magammal. Egyszer sem olvastam át, és ahhoz képest csak néhány elgépelésem volt és a fogalmazásommal is meg voltam elégedve. Szóval nekem jelenleg ez a kedvencem és mikor írtam az volt a célom, hogy felkavaró legyen. Ezeket a momentumokat pontosan ilyenre szerettem volna megalkotni és reméltem, hogy hasonló reakciót tudok majd kiváltani az emberekből.
      Hamarosan érkezem a folytatással és nagyon köszönöm, hogy írtál nekem! ^^
      Noel <3 <3

      Törlés