Oldalak

2015. május 12., kedd

18. fejezet

18. fejezet


 Miután elengedtem Yifan jobbját, meglepően nyugodtan helyeztem vissza magam a puha kanapéra, pontosan szembe ülve tanárommal, kinek arcán semlegesség pihent, mely roppant furcsán hatott, főleg az ő esetében. Mintha frusztrálta volna a bekövetkezni készülő beszélgetés; ha tényleg idegesítette a helyzet, miért ajánlotta fel nekem ezt az idióta alkut? Ennyire megéri neki az élettörténetem, hogy cserébe beszél arról a dologról, ami nagy valószínűséggel az egyetlen kényes pont az életében? Ki ennyire érdeklődő mások irányába...? Mondom ezt én, aki körülbelül ugyanezt a lépést készüli megtenni azért, hogy a kislányos rajongó énjét végre kielégítsék és befogja a pofáját egy életre.
 Kínos csendben bambultunk magunk elé, valószínűleg arra várva, hogy valamelyikünk elkezdje történetét, mely nehezebben tört felszínre, mint egy hatszáz méteres mélységben elhelyezkedő forrás.
- Akkor? – emelte rám tekintetét, mely tükrözte mennyire kényelmetlenül, érezte magát. – Melyikünk kezdi?
- Nem gyilkosságra készülünk szóval... – dőltem kicsit előrébb, hogy valamennyire jól érezzem magam, az amúgy hitetlenül puha kanapén. – Gondolom, mivel én vagyok a fiatalabb én, fogok beszélni, nem?
- Ahogy érzed – vont vállat, majd egy halvány mosollyal szája sarkában lesett rám. – Mellesleg, mikor lettél ilyen udvarias, hogy későbbre hagyod az idősebbeket?
- Talán nem tetszik?
- Dehogynem – vigyorgott immár, mint a tejbetök.
- Nos, akár hagyhatnád is perverzségedet, és esetleg kérdezhetnél is.
- Tőled? Minek? – értetlenkedett, de belül szerintem nagyon is tudta, mire akartam ezzel utalni.
- Ugye nem hitted azt, hogy csak úgy random elmesélem az élettörténetemet? Csak annyit mondok, amennyi érdekel.
- De engem az egész érdekel – mosolygott őszintén, mire nekem a homlokom tetejére kúszott szemöldököm. Már valamennyire hozzászoktam az efféle megnyilvánulásaihoz, de az aznapi valamiért mégis meglepett; olyan igaznak hatott.
- És melyik része érdekel a leginkább?
 Kérdésemre, egy pillanatra furcsa grimasz ült arcára melyet először nem is lehetett észrevenni, csupán, mikor az már eltűnt róla.
- Mi lenne, ha először elmesélnéd, mi történt köztetek Jongdaevel?
- Az nem olyan nagy szám – vontam meg a vállam. – Csak félrészegen véletlenül eljutottam egy melegbárba, ahol kiderült, hogy Jongdae, színpadi nevén Chen, az éjszaka csúcspontja meleg szeretőjével Xiuminnal együtt, akit nem mellesleg én is ismerek.
- És hol itt a probléma?
- Hogy hol? Hazudott nekem!
- Azt azért te sem várhattad el tőle, hogy egy ilyen dolgot csak úgy elmondjon.
- Igazán beavathatott volna több mint tíz év barátság után – tartottam ki igazam mellett, de Yifant nem lehetett erről meggyőzni.
- Mit gondolsz miért nem beszélt erről?
- Csak arra tudok gondolni, hogy nem bízott bennem – válaszoltam őszintén, de szavaimra csupán nosztalgikus kacajt kaptam. – Mi olyan vicces?
- Te tényleg nem gondoltál bele még Jongdae helyzetébe?
- Dehogynem! És akárhogy nézem, tényleg elmondhatta volna.
- Ez nem megy ilyen könnyen, Sehun – rázta meg fejét, majd ismét belenézett íriszeimbe. – Egy tini életében elég nehéz őszintének lenni, főleg egy olyan dologban, ami nem számít normálisnak, és lássuk be; a homoszexualitás, főleg Dél-Koreában, nem éppen a legközkedveltebb tulajdonság, pláne egy férfinél.
- Ezzel tisztában vagyok; de ha vadidegeneknek képes volt elmondani és megmutatni a másságát, miért pont előttem titkolta?
- Ez egyszerű pszichológia – mosolyodott el. – Akit a leginkább szeretünk, annak a legnehezebb megnyílni. Az emberek nagy része hazudik annak, aki fontos a számukra, hogy fenntarthassanak egy olyan látszatot, ami a másik félnek tetszik. Jongdae egyszerűen csak szégyellte magát azért aki, de csak előtted, mert rettegett a reakciódtól; mivel nagy valószínűséggel nem akar elveszíteni.
 Nehezen merem bevallani, de a szőke szavait, néhány perc erejéig megfontoltam.
- Tehát azt gondolod, hogy nem azért nem mondott igazat, mert nem bízott bennem, hanem mert félt, hogy esetleg elítélem azért, aki?
- Én ezt hiszem.
- De hiszen ez baromság – csattantam fel, amin tanárom rendesen meglepődött. – Jongdae pontosan tudja, hogy nem ítélem el azért, mert meleg. Mindig is leszartam, hogy kivel búj ágyba.
- Az lehet; sőt elég valószínű, hogy biztos volt abban, nem kell tőled tartania, de ez csak egy még nagyobb ok, a hallgatásra.
- Miért is?
- Gondolj bele; tudod valakiről, hogy elfogad olyannak amilyen vagy, de mikor bevallanád neki, hogy bizony te a saját nemedet szereted, és esetleg nem úgy reagál, ahogy te azt elvárnád, az sokkal nagyobb csalódás, mintha nem vársz semmi jót, mégis valami pozitívat kapsz. Mint jobb hülyének lenni, mint okosnak.
- Tessék? – húztam fel szemöldököm, mert nem igazán értettem, hogy kapcsolódik az intelligencia a szexualitáshoz.
- Ha valaki tisztában van azzal, hogy nem egy észlény, sokkal nagyobb boldogságot okozhat neki, mondjuk egy jó dolgozat. De míg az ember okos, elvárásokat tűz ki maga elé, és ha esetleg nem sikerül megugrania egy akadályt, az hatalmas pofonként érintheti az adott személyt.
- Akkor neked nehéz gyerekkorod lehetett az intellektuálisan koraérett éned miatt – vágtam cuki sajnáló fejet, amiből a gúny minden fajtája sugárzott. Arcom láttán tanáromból eget rengető kacagás tört ki, majd könnyeit törölgetve emelte rám vidám tekintetét.
- Ne űzz viccet a gyerekkoromból, oké? Akkoriban Kínában nehéz volt normális gyerekként élni.
- Igazán?
- Igazán. Régen utáltam, hogy okosabb vagyok a kortársaimnál, mivel mindig idősebbekkel voltam összezárva, akik persze nem kedveltek, mert ki kedvelne egy akkoriban strébernek számító, intellektuálisan koraérett kölyköt?
- Ha ez vigasztal, ma is strébernek számítanál.
 Újra felnevetett.
- Valahogy megéreztem.
 Pár pillanatnyi néma csend után, egy megfogalmazódott kérdés hagyta el ajkaimat, amire már kis kölyökkorom óta nagyon kíváncsi voltam.
- Az intelligencia nem vonzza a csajokat?
- Jobban, mint alkoholistát a vodka – válaszolt halál komoly ábrázattal, mire belőlem kitört nevetés, főleg furcsa arcmimikája láttán. – Nem viccelek; csak az volt az egyetlen jó dolog a tini koromban; állandóan körbe voltam véve lányokkal. Igaz egyikkel sem jártam, de jó barátságokat kötöttem velük.
- Csak lányokkal barátkoztál?
- Főleg; amikor a nők számára kiderült, hogy intelligens vagyok, velük éltem a mindennapjaimat, aminek köszönhetően az osztálytársaim férfi tagjai csak jobban utáltak.
- Micsoda szar életed lehetett.
- Nagyon – gúnyolódott saját magán, aztán felkuncogott. – Épp ezért volt felszabadulás, mikor Koreába költöztem, az egyetemem miatt.
- Itt végezted az egyetemet?
- Szerinted honnan tanultam meg a nyelvet? – tette fel a költői kérdést, mire választ sem kellett adnom.
- Csak az egyetem miatt jöttél ide?
- Nem – felelte elkomolyodva. – Rossz volt a szüleimmel a kapcsolatom, és miután konkrétan kitagadtak kénytelen voltam elköltözni, nem csak a városból, hanem Kínából is. És aztán megírtam a könyvet...
- És? – pislogtam fel rá, leplezett kíváncsisággal.
- Szenzációként harangozták be a könyvet, hogy egy tizennyolc éves külföldi kamasz ilyet tudott írni; de mivel a koreai közönség nem igen volt vevő a keserédes filozófia köpetemre, így amilyen hirtelen lettem felkapott, olyan gyorsan is kerültem a süllyesztőbe – mosolyodott el keserűen, melyben felfedezhetővé vált a szar emlékek sorozata. – Az a kötet, ami nálad van, a saját példányom volt. Direkt hagytam a parkban aznap; egyszerűen szarul voltam, ha csak rá kellett néznem. Emlékeztetett a bukásomra, a csalódott arcokra, akik bíztak bennem, de főleg a saját szánalmas mi voltamra. Meg akartam szabadulni tőle; Viszont mire hazaértem megbántam, hogy otthagytam, de mikor visszamentem érte már nem volt ott.
- Szeretnéd visszakapni? – kérdeztem félve, majd meghökkent tekintetével kellett találkoznom, ami úgy nézett rám, mintha el akartam volna égetni.
- Dehogy! Nálad sokkal jobb helye van; legalább valaki olvassa is. Ha visszakapnám tuti, elégetném vagy valami hasonló hülyeséget, művelnék vele.
 Megkeseredett szavai, úgy hatottak, mintha könyvének főszereplőjével beszélgetnék; ugyanaz a habitus, hasonló stílusban, teljesen más témával. Szóval ilyen érzés, amikor egy íróval beszél az ember?
- Miért pont „K”?
- Tessék? – húzta fel szemöldökét.
- Az író neved; miért „K”.
- Ja az! – esett le neki a tantusz, ami nosztalgikus félmosolyt csalt arcára. – K, mint Kris; Kanadában így hívtak, mivel a Yifan túl „kínai” név volt.
- Kris? – emésztgettem a megszólítást, ami előtte sosem igazán tetszett, de valahogy illett a szőkére.
- Az amerikai nevem Kris Wu.
 Magamban folyamatosan azt a négy betűt ismételtem, amely összerakta a művésznevét; hirtelen vágyat éreztem arra, hogy hangosan is kimondjam.
- Szólíthatlak így?
- Mármint Krisnek? – pillantott rám őszinte döbbenettel íriszeiben.
- Talán baj lenne?
- Nem – rázta meg fejét, hisz látszólag nagyon zavarban volt. – Csak, elég rég, nem szólítottak így. Több mint négy éve Yifanként vagyok fenntartva.
- Akkor szabad a Kris?
 Halvány mosollyal orcáján bólintott.
 Észre sem vettem, lejárt az idő, mikor rá akartam volna térni, a lényegesebb kérdésekre, így kicsit csalódott voltam, mikor el kellett mennem tőle. Na, ilyet se fogok sokszor mondani.
 Az ajtóban búcsúzásképpen kezet fogtunk, de még mielőtt elmentem volna, még utánam szólt.
- Megfontoltad a Jongdae dolgot?
- Nem ígérek semmit.
Bár azt mondtam neki, ez nem így volt; valahogy egész úton, míg haza vezettem, végig Jongdae és ez az egész hülye ügy járt a fejemben, ami csak azért sem akart kikotródni a gondolataimból. Sokáig azt éreztem túl kemény voltam vele, de aztán meg magamnak adtam igazat, végül pedig már a kormányhoz vertem a fejem! Aish... Kibaszottul hiányzott az a kis buzi!

**

 Ugyanúgy hétfő volt, csak már majdnem kilenc óra; és bár ilyenkor otthon szoktam ülni, aznap egy rohadt kávé mellett gubbasztottam, ami másodpercről másodpercre egyre hidegebben állt az aprócska csészében. Körülöttem már törölgették le a foltos asztalokat, pedig hely még nem készült bezárni csupán tudták, hogy még jó néhány óráig nem lesz több vendégük.
 Időnként reflektorfények világították meg arcom, amelyek a kávézó mellett elhaladó autóknak volt köszönhető; éjszaka dolgozó emberek, kik vagy akkor indultak haza, vagy olyantájban készültek munkába. Akárcsak a személy, kire vártam. Ugyan ő aznap nem volt szolgálatban, mégis este láttam először olyannak... 
Az ajtó feletti csengő halkan szólalt meg, ezzel jelezve, hogy a fiú érkezett meg a helyre, s amint meglelt tekintetével, arcára fájdalmas mosoly ült, mintha csak egy rég nem látott ismerősével találkozott volna újra. Ahogy egyre közelebb ért hozzám, felmerült bennem a kérdés: Képes leszek beszélni vele?

10 megjegyzés:

  1. Olyaaaaaaaan édeeeeeeees vooooolt~ *-*
    Á, istenem most nagyon cukira sikeredett megírni Sehunnie viselkedését :3
    Mondtam én, hogy a K az a Krisből van(már a legelején mikor először olvastam a könyvről)...
    Heh, na azért arra nem gondoltam volna, hogy Sehun megkéri hagy szólítsa így... erre meg a sexy Yifan bácsi zavarba jön, hát mondom én cukorbeteg leszek, megeszek egy kinder buenot egy fánkot, plusz még elolvasom a történeted(mert ez a rész szerintem halálian aranyos volt, akármennyire komoly dolgokról beszélgettek) és a vércukorszintem az eget veri xD
    Hát, itt merül fel az emberben az a kérdés ami Sehunban nem fogalmazodott meg... Wu Kibaszott Yifan nem lehetséges, hogy meleg ha már ennyi lánnyal volt körül véve és egyikkel sem járt? Mert bennem ez megfogalmazódott xD
    Ejha Sehun, lehet hogy az általad ,,legutáltabb" tanár(hehe, ebbe nem vagyok olyan biztos , hogy még mindig annyira utálja, sőt!), fogja sínre tenni azt, az elfuserált életedet...
    Nah, erre a beszélgetésre kiváncsi leszek :O de amúgy ha hiányzik neki a kis buzi akkor miért ne lennél képes beszélni vele?
    Yifannak miért kellet elhagynia Kínát, miután a szülei kitagadták? Meg egyáltalán miért tagadták ki?
    Hajaj, sok a kérdőjel, siess a kövivel, hogy válaszokat kapjak xD na jó nem kell első a tanulás :)
    Uhh, bocsika ha néhány szóban véletlenül 3-t találnál, csak most a telóm billentyűzete sz*r és é betű helyett néha a 3-t húzza be, pedig mindig telóról írok és eddig sosem csinált ilyet ><
    U.i.: Olvastam a Miracles...(nem jut eszembe a teljes címe><) ficidet...
    Nagyon furcsa volt ez után és a The death of lover után azt olvasni, de ettől függetlenül tetszett, nagyon cuki vége lett ^^ Most viszont befejezem a komi írást és megyek zacskós levest enni xD
    Imádattal a te hűséges olvasód voltam xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ilyenre terveztem, és a halálcuki dolgok is távol állnak tőlem, de ez tényleg aranyos lett, pedig saját írásra nagyon ritkán mondok ilyet.
      Azt hiszem, Sehun és Yifan kínos egyben nagyon cukkancs viselkedését betudhatjuk annak is, hogy mindkettőjüknek egy (számukra) elég kínos dologról kellett beszélniük, aminek ez lett az eredménye.
      ÉS IGEN, a sexy Yifan bácsi zavarban; annál nincs édesebb dolog, de azért meg ne halj nekem itt cukorbetegségben. :D
      Hát szerintem ez a kérdés azért nem merült fel Sehunban, mert Yifankát inkább képzelte egy klasszikus stréber könyvmolynak, mint egy okos nőcsábásznak.
      Lehet bizony lehet.... Kris sok mindent fog tenni Sehunért.. ;) (spoilereztem basszus ><)
      Höhö, úgy tudtam, hogy bele fogtok zuhanni a kis csapdámba! Muhahaha! Na, de nem árulok el semmit, majd a következő fejezetből minden kiderül.
      Yifan családi hátteréről is szót fogok még ejteni, szóval türelem, és igyekszem a folytatással, de tényleg! :3
      Jesszusom! O.O Az a fici életem első (ilyen) története volt, és még nekem is furcsa volt mostanában befejeznem, mivel teljesen elüt a mostani stílusomtól. >< Időnként azért letagadnám. De azért örülök, ha tetszett. <3
      Jó étvágyat a leveshez!
      Puszi: Noel ♥
      (És Te vagy szerintem a number one olvasóm <3)

      Törlés
    2. Míg te írsz addig én se halok meg megnyugodhatsz xD
      Áhh, engem nem zavar ha spoilereznek, mert sajnos én is szoktam, csak nem írás terén(mivel nem írok xD)...
      Köszönöm, az a leves már el is fogyott ><
      Ohh, akkor ne aggódj mert sokáig az leszek <3 :3
      Majd a The death of loverhez is írni fogok, de még nem tudom mikor :/ de biztos hogy kapni fogsz tőlem oda is komit ^~^
      És mivel lehagytam a komim végéről most ide írom:
      Kamsahamnida~ :*

      Törlés
    3. Ohh, és gratulálok a 100 kommenthez ><

      Törlés
  2. Szia Drága Noel! :)
    Az utolsó pár részhez nem írtam szóval ide úgy gondoltam mindenképp kell . ( Favebookon én voltam az első komizo de, itt már megelőztek xD nembaj nem lehet az ember mindig első ) ÉN MÁR ANNYIRA AKAROOOOM AZT A KRISHUN-t :'( de nem kapunk :'(( na majd valmikor ...talán :'D Egyszeűen az állam a padlón landolt . KRIS ÉS SEHUN NORMÁLISAN KOMUNIKÁL !! jézusooooom ez de cukiii . Igazából már az is meglepő volt számomra hogy Sehun beleeggyezett ebbe az eggyességbe . Sehun annyira kis cukor borsó hogy a francba lehet valaki ilyen édi ?? Kris pedig csak szimplán elkezd saját magáról beszélni :) huh....ezentúl Sehun nem " SexyállaticukorfalatYifannak " fogja hivni ezentul Mr Wu-t hanem Krisnek :))) ( A SexyállatcukorfalatYifan mehszolitás nem tudom hogy honnan jött csak na....xD de hívhatná így is Sehun Krist ) Nagyon kiváncsi vagyok hogy Yifant miért rakta ki a családja :( Yifan + Sok csaj ??! Oh..No xD Kris CSAK is Sehuné ^^ Hjjaaaj ..Kris karaktere még mimdig sexyn eszes :D Aranyos így . Ha Sehun nem akar elmenni Kristől akkor ne menjen :'D Kris nagyon jol vélekedik a Jongdae- Sehun ügyről ^^ remélem Sehunnie megfogadja Mr. sexyYifan elméletét / tanácsát :) nagyon várom már a kövit *-*
    Köszi hogy olvashashattam drága Kyra ^^ Olvasni is fogom .
    Puszi ♥♡

    _아니타 _ ( Anita )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága 아니타! (Hallottam, hogy ezt jobban szereted (ugye?), remélem nem baj ^^)
      Bevallom őszintén hiányoltalak (nem, ez nem szemrehányás, mert tényleg hiányoltalak), mivel szerettem olvasgatni a véleményeidet. :3 De nagyon örülök, hogy most itt vagy! ♥
      Szerintem mindenki szeretne már egy jó +18-as KrisHun-t viszont az tuti nem mostanában lesz, mert szeretném végigfuttatni a történetet az eltervezett vonalamon. :3 De utána lesz itt yaoi dögivel, ezt megígérem!
      És igen, ez most egy nagyon cukormázas rész lett, szóval szerintem elég is ebből ennyi. xD Nem vagyok az a nagyon cuki kedvelő, de időnként én is rajongok az aranyos dolgokért. Na meg szükség van ilyenre is, mivel később lesz még sírás-rívás ezerrel.
      A Jongdae-Sehun kapcsolat rejtelmei is a következő fejezetben ki fognak derülni, ahogy majd a további részekben kitérek Yifan családjára is.
      És itt is elmondom, hogy te lettál a 100. véleményező, szóval FUCK YEAH!
      Igyekszem a következővel, és köszönöm a véleményed! :3
      Puszi: Noel <3

      Törlés
  3. Szia!
    Èjszaka olvastam el telefonról ezt a részt (amit amúgy nem szeretek), de csak most jutott időm, hogy írjak. Mostanàban semmire sem emlékszem, így azt se tudom, hogy mikor volt az előző fejezet, de olyan régnek tűnik, hogy rettentően megörültem este. :-)
    Kris Wu uraság nagyon igaz dolgokat mondott megint Sehunnak, amikor a Jongdae problémát felhozta, úgy tűnik Hunnie is így gondolja. Csak aztán menjen szépen tisztázni a dolgokat Chencivel. ^^
    Amúgy ténlyeg rövidke lett, olvastam volna még egy kicsit. De nem baj, a rövid jobb, mint a semmi.
    Jongdae megint jön, de jó! XD Már elvonási tüneteim voltak, mióta nem szerepelt, pedig nem is olyan rég volt az a rész, amiben aktívan jelen volt. Na remélem most már rendesen megbeszélik minden nyomorukat egymással.
    Várni fogom a folytatást. *.*
    Elmaradtam a BTS ficiddel is, mert egy csiga vagyok. :( Ráadásul két résszel, szóval majd a kettőre írok egy komit, hacsak addig nem lesz meg az ötödik rész is. :-P
    Köszönöm, hogy olvashattam. Pusz Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Örülök, hogy nincs okostelefonom (tudom, már lehetek yolo xD), mert életemben csak egyszer olvastam barátnőm mobiljáról és akkor is majdnem agyfaszt kaptam! Épp ezért hatalmas respect-et kapsz, amiért mobilról olvastál. *elismerő fej*. Az előző fejezetet, azt hiszem hetedikén raktam ki. Nekem is olyan, mintha egy hónapja lett volna. :D
      Kris bácsi nem véletlenül egy intellektuálisan koraérett személy; ugyanis sok kis okos dumával kábítja a mi Sehununkat, hogy később megerőszakolhassa. xD Amúgy nem; Kris valóban egy ritka intelligens ember, amit Sehun egyre jobban kezd benne becsülni.
      Úgy bírom, hogy mind várjátok majd Jongdae-t, ami azt jelenti, hogy beleestetek a csapdámba! Muhahahaha!
      Jaj BTS fici, hát azt is írni kéne.. Köszi, hogy emlékeztetsz xD. Mellesleg nem kell sietned, és szerintem be fogod érni a lemaradásodat, mert azaz egyetlen történetem, amit nagyon lassan írok. (Mármint magamhoz képest lassan)
      Várlak majd a 19. fejezetnél is, és remélem majd ott is láthatok tőled egy ilyen szép hosszú véleményt. Sietek a folytatással!
      Puszi: Noel ^3^

      Törlés
  4. Drága Noel!
    Először is sajnálom, hogy mindig ilyen későn írok Neked.
    Örülök, hogy Sehun beleegyezett ebbe a dologba. Remélem, hogy sok minden ki fog derülni mind Yifanról, mind pedig Sehunról egyaránt. :) Kris nagyon filozofált itt Sehunnak, de nagyon jó és ésszerű érveket hozott fel Sehunnak Jongdaeval kapcsolatban. Így Jongdaet is meg lehet érteni. :)
    Végre elkezdődött Yifan megismerése. Szerintem az, hogy sok lány barátha volt eléggé utalhat a másságára..és még azt a gondolatot is megkockáztatom, hogy lehet a szülei is ez miatt tagadhatták ki. A szülőkkel való kapcsolat már lehet egy közös pont, hiszen semelyikük nem ápol jó kapcsolatot a szüleikkel. Roppant aranyosnak találtam azt a részt, amikor Kris zavarba jött attól, hogy Sehun Krisnek akarja szólítani. Ja és el ne felejtsem: SEHUN NEVETETT! Egyre többet változik, ami nekem nagyon tetszik! :3 Yifan mosolygós-nevetős énjét is nagyon szeretem! :) Végre Sehun már nem örül annak, hogy el kell mennie a mi kis tanárbácsinktól! *-* Örülök, hogy Sehun mérlegelte magában a dolgokat és hajlandó beszélni Jongdaeval! Kíváncsi leszek, hogy mi fog kisülni ebből!
    Köszönöm a részt, nagyon aranyos volt! <3
    Puszi: Evi ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Evi!
      Ne sajnáld, én még annak is örülök, ha egy év késéssel írsz nekem. xD De amúgy most lesz mit olvasnod, mert pont ebben a szent pillanatban tettem ki a 19. fejezetet, amiben Választ fogsz kapni a kérdéseidre. A következő fejezet, amúgy szintén ilyen kis beszélgetős lesz, nem tervezek bele sok akciót vagy nagyobb történéseket, de szerintem jó lett az is.
      Örülök, ha tetszik neked az a jellemváltozás, ami elindult, mind Sehunban, mind Yifanban. Lesznek még itt cuki részek, de tervezek itt még sírást-rívást, szóval élvezd ki, hogy a mi kis pöszénk nevet, mert lesz olyan fejezet is, amiben nagyon nem fog. (Spoiler....)
      Remélem a már feltett 19. fejezetet is élvezettel fogod olvasni, és annál is láthatom majd a véleményedet. Amúgy előre is elnézést szeretnék kérni, ha a jövőhéten egy kicsit inaktív leszek, csak ugya ott van a suli, és most jön nekem az urolsó nagy hajrá. Épp ezért csak a legközelebbi rész, szerintem maximum csak május 23-án fog érkezni, előtte biztosan nem. (Talán még 22-én).
      Köszönöm, hogy olvastad és véleményezted.
      Puszi: Noel ~

      Törlés